تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

lilia my little angel

وروجك

1392/10/27 2:14
نویسنده : خورشید
996 بازدید
اشتراک گذاری
اخه نفس من با تو چي كار كنم تو اين همه چيز از كجا ياد مي گيري اخه ماماني همه رنگها همه اسمهاي انگليسي و فارسي contact گوشي من و ددي همه شعرايي كه فقط ٢ بار برات مي خونم همه چي همه چي خدايا چند شب پيش كه دارم مثل هميشه لالايي كه از موقعي كه تو دلم بوديو واست مي خوندم يهو گفتي مامان ني ني تو دلمه داره مي كوبه بريك بيكارستان صارم دكتر نادري درش بياره بياد بغلم خدايا شاخ دراوردم يه معذرت خواهي به ليليا و دوستاي خوبم ببخشيد كه دير ميام اتفاقاتي افتاده كه سر صبر ميام و مي گم دوستتون دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمهِِ ِ آتنا
27 دی 92 10:07
ماشااله به لیلیا جونمخوشحالم بازم میبینمتون اینجا
مامان یاسمین زهرا
8 بهمن 92 1:34
ماهه
جیران بخشنده
11 بهمن 92 23:39
قربونت بشم دختر دوستداشتنی
مامان وندا
13 بهمن 92 18:16
خیلی وقته نبودم ولی دلتنگتون بودم...می بوسمتون
مامی باران
27 اسفند 92 11:06
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک