تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

lilia my little angel

1393

1393/1/1 1:51
نویسنده : خورشید
909 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه غیبت طولانی من و دخترم برگشتیم

اول از همه سال نو رو به همه دوستای گلم تبریک می گم ایشالله امسال پر از شادی و سلامتی و ثروت باشه واستونقلب

خوب تو این مدت ما اسباب کشی کردیم و همش درگیر کارا و وسایل خونه بودیم

٣ هفته پیش پستونک رو از لیلیا خانوم گرفتم ولی خوب باز مجبور شدم ٣ شب پیش بهش بدم خیلی داشت اذیت می شد الانم عمه مریم از دبی اومده و دخترکم رفته امشبو پیشه عمه مریم جون بخوابه

کلی گفتنی دارم باشه واسه بعد

فعلا GN & BEST WHISHES IN NEW YEAR

پسندها (2)

نظرات (11)

عمه ِ آتنا
2 فروردین 93 14:39
سال نو مبارک خورشید جوووون سال خوبی باشه واستونخیلیا دوووووستون دارم
مامان امیرحسین جونی
3 فروردین 93 4:31
سلام به مامان و دخمل بالاخره اومدین خونه ی جدید مبارک به سلامتی سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال جدید براتون همراه باشه با شادی و سلامتی و آرامش و یه عالمه چیزای خوب خوب
جیران بخشنده
7 فروردین 93 10:08
عیدتون مباااارک انشالله سال خوبی داشته باشید
فریماه
18 فروردین 93 22:46
خانمی تو وبلاگتون یه پیغام خصوصی گذاشتم همراه با آدرس ایمیلم لطفا حتممممممما جواب بدید خیلی مهمه . ممنون
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 17:49
سلام سال نو مبارك(با تاخير).اميدوارم هر جا هستيد خوب و خوش باشيد.رمز وبلاگ دخترم در خصوصي
مریم مامان آریا
31 فروردین 93 18:15
سلام سلام سال نو شما با تاخیر مبارک و همچنین روز مادر مبارک شاد باشید
محبوب
10 اردیبهشت 93 12:13
نمی دونم چراهمه لیلیا هاخوشگلند-منم یه دختردارم خیلی خوشگله به اسم لیلیا-تازه 10 ماهشه
aram
21 اردیبهشت 93 15:58
بابای لیلیا اگر به وبلاگش میای یه بار دیگه این جمله هارو بخون. عزیز دلم تو تموم دنیای منی (از طرف بابا متین) هیچ وقت لحظه اول ورودت به این دنیارو یادم نمیره به جرات میتونم بگم قشنگ ترین لحظه زندگیم همون لحظه بود.از وقتی که به دنیا اومدی زندگی یه جور دیگه شده.عشق و علاقم به مامانی خیلی بیشتر شده اینطور که من متوجه شدم مامانیم خیلی عوض شده خیلی خانم تر شده.خدای بزرگو خیلی شاکرم که نعمتی همچون تو به ما داده.مامی از همین الان تو رو تو پر غو داره بزرگ میکنه که من از این بابت هم خیلی ازش ممنونم.البته الانم مخصوصا تو این برحه زمانی که تو خیلی نی نی هستی شب زنده داری یه کم اذیتش میکنه اما تو انقدر دوست داشتنی هستی که خستش نمیکنی.ذر ضمن مامان میتا هم حسابی واست زحمت میکشه بی خوابی میکشه و .......فقط عزیز دلم اینو بدون که یه نور و یه برکت خاصی به زندگیمون بخشیدی که من کاملا به وضوح دارم حسش میکنم.این قولم بهت میدم که تمام تلاشم بر اینه که یه زندگی اروم و زیبا و شاد برای تو و مامی گلت بسازم.انشا الله.love u for ever. [ جمعه 14 مرداد 1390 ] [ 23:12 ] [ خورشید ] [موضوع : ] [ 2 نظر ]
خانوم کوچولو
26 اردیبهشت 93 22:17
پس چرا شما بازم نیومدی. عزیزم خیلی دوست دارم بازم برگردی.
مریم مامان آریا
31 اردیبهشت 93 16:25
مامانی نمیخوای وبلاگ رو اپ کنی دلم برای لیلیا جون تنگیده
مامان دینا
27 خرداد 93 19:21
سلام مامانی..دلم واسه لیلیا جون یه ذره شده بود.رمزتون یادم رفته میشه یه بار دیگه رمز بدین؟