تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

lilia my little angel

لیلیا خانوم واقعا خانوم شده

1392/9/5 2:38
نویسنده : خورشید
1,263 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر تو ماهی چقدر خانومی چقدرمظلومی اخه من چی بگم هر چی بگم بازم کمه

چقدر شیرین زبونی اخه بیشرف من عاشقتم

ماشالله مثل ادم بزرگت میمونی

20 کلمه اینگلیسی بهت یاد دادم همش میگی مامان اهنگ اروم بزار می خوام باله کنم یعنی باله برقصم

همه خواننده هارو میشناسی

تمام شماره های کانتکت موبایل منو می خونی مامان این ایدا این ددی این هدی ماشاالله

لب تاب مو روشن می کنی البته اجازه می گیری خودت موزیک میزاری عکس میبینی بعد قشنگ شات دان می کنی و درشو میبندی

اصلا پدیده ای تو بچه نمی دونم از کجت یه سری چی زارو یاد می گیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی تونم بگم چقدر بلدی خیلی بلدی خیلی

منم عاشقتم خیلی خیلی خیلی

lilia

 

پسندها (1)

نظرات (16)

مامان نوژاجونی
6 آذر 92 10:32
هزارماشاله چقدر پیشرفت کرده دختر خوشگلمون.مامانی براش اسپند دودکن
ammeh Maryam
6 آذر 92 15:28
chadoresho nigaaaaaaaaa.....matikesho nigaaaaaaa.....fadat besham mannnnnnnnn......
مريم مامان آريا
10 آذر 92 17:40
من به قربونش برم اين جيگر گوشه رو ماشالله معلومه خيلي باهوشه يعني واقعا ميتونه اعداد رو بخونه و شماره رو تشخيص بده ماشالله به جونش
مامان یاسمین زهرا
12 آذر 92 14:57
آفرین خانوم باهوش با دندونای خرگوشییییی
جیران بخشنده
21 آذر 92 18:08
سلام من جیران هستم 14 سالمه و خیلی وقته وب لیلیای ناز رو میخونم
عسل و غزل
22 آذر 92 17:19
عزیزم دوست دارم
مريم مامان آريا
25 آذر 92 10:47
ماماني منتظر اپ شدن وبلاگتيم
آبجی
27 آذر 92 13:11
سلام عزیزم از نی نی سایت مزاحمتونمی شم ... در مورد اون اگهی فروشتون می خواستم ببینم هنوز وسایلی دارید برای فروش ممنون می شم از طریق وب خبرم بدید // اغوشی و شیشه خشک کن رو فروختید ؟؟
مامان امیرحسین جونی
28 آذر 92 16:15
قربون این دخمل باهوشم برم من آفرین عزیز خاله
متین مامی ایلیا
2 دی 92 18:05
الهییییییییییی عزیزم قربونت برم که اینقدر بزرگ و خانم شدی عروسک خورشید جون من مدتی نبودم رنز وبم و خصوصی برات میذارم
مامان رومینا
14 دی 92 13:24
ماشالا به این همه هوش و ذکاوتشهزار ماشالا بهش
عمهِِ ِ آتنا
18 دی 92 18:57
خورشید جووون کم پیدا شدی دلمون تنگ شده براتوووون
مستوره
20 بهمن 92 12:56
سلام، خدا حفظش کنه لطفا لینکم کنید، 24 ساعت پس از لینک شدن شما هم لینک میشوید سپاسگذارم
مامان کوثری
1 اسفند 92 7:35
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان شاهزاده محمدايليا
15 فروردین 93 13:16
اي جان چه لباي خوشگلي داره اگه ميخواي باهم دوست بشيم بگو لينكت كنم
مامان آتریسا
27 اردیبهشت 93 12:29
رژتوبرم عزیزم.خ.شحال میشم باهم دوست بشیم