تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

lilia my little angel

دختر 22 ماهه من

1392/2/26 20:31
نویسنده : خورشید
992 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام از اینکه دیر به دیر میام وبلاگتو اپ می کنم معذرت می خوام درگیر مسایلی هستم که در اینده خودت متوجه همشون می شی

خیلی خانوم شدی و من روز به روز دارم از پیشرفتت لذت میبرم

خیلی خوشگل حرف میزنی دیگه شدی یه طوطی کوچولو هر چی می گیم تکرار می کنی

 انقدرم ناز حرف میزنی که حدو حساب نداره


به خدا مب گی اودا اودایا وقتی می گم دعا کن دستاتو می گیری جلوت و می گی اودایا

 شیرتو که می خوری بعدش تموم  که میشه می گی تمو شد حتی نصفه شب تو خوابم می گی تمو شد

تا یه جا کارت گیر می کنه یا مثلا هر اتفاقی که میوفته می گی چیییی شووده

وقتی می خوای منو صدا بزنی می گی خوشیدم یا خوشیدی

بهت می گم عشق من کیه می گی من

می گم مامانو چندتا دوست داری می گی دتا یعنی ده تا

می گم لیلیا کفشاتو لباساتو بپوش می گی پوشیدم یا کفشتو میاری میگی پوشیدم یعنی پام کن

وقتی میخوای در هر چیزیو باز کنی میاری می گی باز شد یعنی بازش کن

به گوجه سبز می گی گوجی

وقتی خیلی عشقت قلمبه می شه اخر اسم همه یه جون اضافه می کنی البته می گی دون مثلا مامان دون

می گم لیلیا دوست دارم میگی دوسم

می گم لیلیا بریم می گی بیم

می گم لیلیا مواظب خودت باشیا باشه می گب باشه

میگم حرفای مامانو گوش بده چشم می گی چش

می گم لیلیا هر وقت یه چیزیو بهت دادم بگو مرسی می گی میسی کلا هر چیزی که از دست هر کس می گیری عادت کردی میگی میسی یا مننون یعنی ممنون

خلاصه عسلس شدی که می خوام برات بمیرم

با پارک می گی اباسی علشقه پارکی به سورسره می گی سوسو

کاش اینقدر همه زندگیمون قرو قاطی نشده بود

چند روزه من و بابا متین به این نتیجه رسیدیم که نمی تونیم با هم زندگی کنیم خیلی تصمیم سختیه فقط امیدوارم هر اتفاقی که میوفته به ضرر تو نباشه خیلی دلم گرفته زندگی خیلی سخته خیلی

اینم چندتا عکس

لیلیا و دایی فرشید

lilialilialilialilialilia

امروز داشتی میدوییدی دنبال پیشی با صورت خ9وردی زمین لبت باد کرد بمیرم کلی به قوله خودت اخ
(یخ) گذاشتیم روش

lilia

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

متین مامی ایلیا
27 اردیبهشت 92 13:19
خصوصی
مائده(ني ني بوس)
28 اردیبهشت 92 0:41
واااااااي خانم خوشگله تروخدا مواظب باشخيلي ناراحت شدم اوخ شدييشالا كه ديگه ازين اتفاقا نيفته
مائده(ني ني بوس)
28 اردیبهشت 92 0:41
خصوصي آتليه داري
نسیم
29 اردیبهشت 92 14:27
سلام عزيزم ماشالله چه دخملي ناز و شيريني دارين. خدا براتون حفظش کنه خوشحالم که باهاتون آشنا شدم. به وبلاگ روبان دوزي من هم سري بزنيد. اگر مايل به تبادل لينک بودين خبرم کنيد. باباي
مامان ريحانه
30 اردیبهشت 92 0:17
سلام عزيزم دختر خيلي نازي داريد واقعا شيرينه خدا بهتون ببخشدش.عزيزم مي دونم كه يك مادر تا مشكلش خيلي زياد نباشه اين تصميم رو نمي گيره اما واقعا مادر مثل شما كه انقدر عاشقه بچش باشه واقعا نمونس عزيزم خيلي تلاش كن فقط و فقط براي دخترت كه زندگي قشنگتون بمونه نذار چشماي كوچوش موقع خداحافظي با هر كدومتون پر از اشك بشه هيچ كس نمي تونه جاي مامان يا باباشو پر كنه.من كه خيلي دعا مي كنم اين اتفاق نيوفته
شلمان
30 اردیبهشت 92 14:47
اتاق کودکتان را متحول کنیدهورا وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مامانی فرشته کوچولو
30 اردیبهشت 92 14:51
وای ی ی خورشید جونم خیلی از خوندن مطلبت شوکه شدم واقعا ناراحت شدم آخه چرا از خدا میخوام که این اتفاق براتون نیفته نمیدونم چی بگم دوست داشتی پیشم بیا
سما شاينا
2 خرداد 92 1:51
خورشيد چقدر شبيه برادرتى...عزيزم ماشالا چقدر نازو بلا شده دخملمون....ايشالا هميشه اون لباى نازش بخندن....نبينم غمتو دوست نازم


مرسی سما جوونم
متین مامی ایلیا
2 خرداد 92 14:27
سلام عزیزم خصوصی
مهسا(مامان هستی)
3 خرداد 92 17:20
سلام خورشید جووونم خوبی به طور اتفاقی اومدم تو وبلاگ و دیدم مال لیلیا جونه من و شما تو فیسبوک با هم دوستیم sa ra قربون این دحملی ناناز بشم اییی جونم بمیرم برای لب خوشگلت خورشید جونم هر تصمیمی میگیری ایشالا موفق باشی ولی خیلیی شوکه شدم از خوندن این مطلب
مهسا(مامان هستی)
3 خرداد 92 17:21
تو وبلاگ هستی لینکتون کردم
نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 18:12
سلام عزیزم
ماشالا لیلیا جونم بزرگ شده کلی ببوسش
عزیزم خیلی نارحت شدم امیدوارم به حق این روز بزرگ هر چی صلاحه همون بشه و و تو قلب مامان و دخمل خوشگلمون هیچ غصه ای نباشه دوستتون دارم


مرسی عزیزم بوووس
ملیسا
4 خرداد 92 2:58
عزیزمیییییییییییی خوشگله من
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 21:45
22 ماهگيت مبارك خوشگلمممممممممم با اين عكساي ناز و تيپت قشنگتتتتتتتتتتتتتت الهييي خيلي ناراحت شدم برات كه لبت اينجوري شد شيرين زبون ناززززز
سمانه مامان ستایش
6 خرداد 92 3:03
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 3:35
عزیزم خیلی نانازی


مرسی عزیزم