تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

23 ماهگی

1392/3/17 23:43
نویسنده : خورشید
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 23 ماهگیت مبارک باشه کاش .......

مهم نیست این نیز بگذرد مهم اینکه من عاشقتانه می پرستمت عشق من

از توی اهنگ کبوتر ناز من چرا وچیه اون قسمتی که میگه مامان جونه مهربون بالشو بسته کلمه مهربونو یاد گرفتی راه میری به من می گی خوشیده مهمنون

همرو می گی پشتشم می ئگی مهمنون یا مهنبون پیشیه مهمبون

عاشقه اهنگ سمنو ای سمنویی همش می گی سمنو همه اهنگایی که گوش می کنی هر چیشو بلد باشی توام تکرار می کنی وای خیلی خوردنی شدی چند روز پیش صبح که از خواب پاشدیم دیدم پشه همه جاتو تیکه تیکه کرده حتی زیر چشمتم کنده بود بمیرم

lilia

اینم زیر چشمت

lilialilia

چشم راستت خیلی باد کرده بود اینجا بهتر شده کل بدنتم همینطوری شده بود

دیشبم با مامان میتا و ددی رفتیم بهار کلیم برات خرید کردن دستشون درد نکنه

lilialilia

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

متین مامی ایلیا
18 خرداد 92 0:33
الهی بمیرم چشمشو

خورشید جونم مواظب خودت و لیلیا باش غصه نخوریا، باشه؟؟؟
من که اصلا نمیتونم به خودم مسلط باشم خیلی داغونم
احساس میکنم رفتارم رو ایلیا هم اثر گذاشته و اونم همش اضطراب داره


منم خیلی داغونم خواهر خیلی
مامان یاشار
18 خرداد 92 10:39
الهی بمیرم که پشه ها تن نازک دخمل خوشگلمون رو خوردن بچه ها هم شیرینن و پشه ها بهشون حمله میکنن. ایشالا زودی خوب میشه خوشگل شیرین زبون نظرات پست قبل آدم رو نگران میکنه. ایشالا هر چی که هست ختم به خیر باشه عزیزم. خانوم گل یه موقع اگه فکر کردی کمکی، کاری از دست من برمیاد خوشحالم میکنی بهم بگی عزیزم


مرسی مامان یاشار جونم بوووس
مامان رومینا
18 خرداد 92 13:11
الهی چرا پشه ها خوردنت کولوچهمن میدونم چرا ...از بس خوشمزه ایلباس سفیده خیلی بهش میادخصوصی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 خرداد 92 13:29
الهی بال اون پشهه بشکنه که اینجوری نیشت زده خوشگل خانم 23 ماهگیت هم مبارک باشه خانم خانما


مرسی خاله هدی جون
مرجان مامان آران
18 خرداد 92 23:57
اخيييييييييي عزيزم چشمات چرا اينجوري شده اخه
قربون عكساي خوشگلت بشم خوشگل خانو ناز
لباساتم مبارك عزيزم


مرسی مرجان جون
مامان رومینا
19 خرداد 92 1:00
عزیزم خصوصی
amme Maryam
19 خرداد 92 12:14
الهی درد و بلات تو سرم بخوره....بمیرم خوشمزه که پشه‌ها خوردنت..لیلیا شی‌ شده؟؟؟پشه خوده؟منم برات از هلو کیتی و ماماز و پاپاز لباس خریدمممم تابستون بیای اینجا لختت کنم بریم استخر با مامیت....دوستون دارم



مرسی عمه مریم مهربون بووووس
مائده(ني ني بوس)
19 خرداد 92 12:46
اي پشه بدجنس.مگه دستم بهت نرسهبه دخملي منم حمله كرده
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 خرداد 92 4:01
۲۳ماهگیت مبارک گل خوشگل ایشالا ۱۲۳ ساله شی
الهی چقدرزیادخورده !خوشمزه ای که پشه هاخوردنت دیگه



مرسي خاله انا جونم
مهسا(مامان هستی)
20 خرداد 92 12:45
الهیییییییییییی بمیرم برااااات واای چطور دلشون اومد صورت نازتو اینجوری کنن !!

خورشید جونم مواظب خودتون باشین و اصلا غصه نخور گلم توکلت به خدا باشه دوستم


ممنونم مهساي عزيزم
Sepi mami parmin
20 خرداد 92 14:50
الهي بميرن اين پشه ها
خورشيد من اسپري دور كننده پشه واسه پارمين گرفتم مارك بي بي كوكول ( با مشورت دكتر نريمان) گفت اين ماركو بگير منم بالاخره پيداش كردم واي راحت شدم
تمام پارسال رو زير پشه بند خوابيديم
پشه كباب مي كرد پارمينو
اما الان راحتتتتتت
پشه سمتش نمياد. دوروغ چرا به خودمم مي زنم راحت مي خوابم تا صبح.
راحت شديم از شر پشه ها واسه ليليا بگير عاليه تا اين پشها نخورن گوشت شيرين بچمو.

عزیزم گرفتم کرمشو گفتم خوبه راحت شدیم از شر پشه هاااا

لیلا
12 تیر 92 0:59
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان نی نی
14 تیر 92 16:12
سلام دوست خوبم
فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن
خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید
ممنون


چشم عزیزم