تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

فرشته 24 ماهه من

1392/4/17 4:17
نویسنده : خورشید
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من عزیز دلم فرشته من سالگیت مبارک باشه خانوم خوشگل

воздушные шарики

 

خیلی خوشحالم که 2 ساله کنارمی کنار هم نفس می کشیم می خندیم گریه می کنیم ......

 وجودت برای من مهم ترین چیز توی دنیاست

با تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشتیم می خوام بگم فرشته قشنگ و شیرین زبونم حاضرم به خاطرت هر کاری بکنم حتی از خودمم می گذرم

امسال یه تولد کوچیک برات گرفتم اخه پارسال خیلی اذیت شدی ولی امسال خیلی بهت خوش گذشت دست عمه مریم و مامان عصی درد نکنه بابت کادوهایی واست فرستادن مامان جون و بابا جونم 500 تومن بهت دادن بچه هام همه کلی کادو و پول آوردن البته همه خانواده بودن

خیلی گفتنیا دارم مخصوصا از اون حرف زدن قشنگت که واقعا همه رو هلاک کرده ولی الان وقت ندارم در اولین فرصت میام و مینویسم برات امید زندگیه من

یه تشکر از طرف لیلیا و مامانش برای همه دوستایی که توی این مدت به یادمون بودن و برامون پیغام گذاشتن love you all 21100000

lilialilia

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
17 تیر 92 13:23
تولدت مبارک خانم خانما. انشااله همیشه سالم و شاد زندگی کنی و هوای مامانی مهربون و سخت کوشت رو هم داشته باشی


مرسی خاله هدی جون بووووسس
متین مامی ایلیا
17 تیر 92 16:11
سلام خورشید جونم خوشحالم که خوبی عزیزم

تولدت مبااااااااااااااااااااااارک فرشته نازم ایشالا 1000 ساله بشی گلم

خصوصی داری عزیزم


مرسی عزیزم love you
مامان فاطمه زهرا
18 تیر 92 3:11
ممنون عزیزم لطف بزرگی کردی انشالله که دیگه لیلیا جون مریض نشه .
الهی امین
جانم چه بی حال امان از این دندون و ویروس
چند تا عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی خانومی
مريم مامان آريا
18 تیر 92 10:20
تولدت مبارک ليليا جونم
انشالله 120 ساله بشي و کنار مامان خورشيد مهربونت باشي
برات بهترينها رو آرزو مي کنم



مرسی مریم جونم بوووس
ammeh Maryam
18 تیر 92 13:18
فدای اون قیافت بشم من نی‌نی، ماتیکشو نگاه کنین، قربونت بشم لوپ گلی‌، مواظب خودت و مامیت باش، دوستت دارم و ایشالا که همیشه شاد و سالم باشی‌
خاله سارا
18 تیر 92 14:59
عشقه خاله تولدت مبارک باشه
بهاره مامان ونداد
18 تیر 92 16:36
تولدت مبارک فرشته کوچولو چه رژ خوشرنگی هم زدی
مامان دینا جون
19 تیر 92 14:09
تولدت مبارک خوشگل خانوم
مامان رومینا
20 تیر 92 15:25
2سالگیت مبارک کوچولوی لب قرمزی
مامان یاسمین زهرا
21 تیر 92 2:59
خیلی مبارکه عزیزم همیشه بخندی
Sepi mami marmin
21 تیر 92 22:08
مبارك باشه جيگر
اي خدا چقدر زود گذشت اين دوسال
الهي عمر با عزت داشته باشي دختر گل مامان


الهي دور اون لبات بگردم عروسك


مرسی سپیده خواهری
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 15:03
عروسک نازنازی جیگر تولدت مبارک
الهی که همیشه لبات خندون باشه گلم البته ببخشید با کلی تاخیر اومدم



فدات بشم خالههه جونم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 مرداد 92 2:58
خوشگل خانوم عروسک کوچولوتولدت هزااااربارمبارک ببخش دیراومدم خاله ایشالا همیشه سلامت وشادباشی گل ناز


مرسی خالههه جوونم
حامی
12 مرداد 92 23:49
سلام...ممنونم که به دیدنم اومدی خاله ی مهربون...خوشحال میشم از این اشنایی


منم همینطور