تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

25 ماهگی

1392/5/16 23:35
نویسنده : خورشید
850 بازدید
اشتراک گذاری

me & my lovely girl

سلام عروسکم

25 ماههگیت مبارک باشه

اینقدر گفتنی دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم

اول از همه بگم از حرف زدنت طوطی خانوم

اینقدر ناز و با عشوه حرف می زنی که ادم می خواد غش کنه واست

شعر می خونی قصه تعریف می کنی که صداشو اینجا میزارم

همه هر روز زنگ می زنن باهات تلفنی حرف بزنن البته با تلفن فقط با بچه ها حرف می زنی

بهت می گم لیلیا بزرگ شدی می خوای چی کاره بشی ؟؟؟ می گی ادا دتر(اقا دکتر)تعجب

می گم خوب اقا دکتر شدی می خوای چی کار کنی می گی :سوسن بدنم نفس بدم (سوزن بزنم امپول و نفس مصنوعی بدم)تعجب

واقعا نمی دونم از کجا یاد گرفتیمتفکر

شعر حمومک مورچه داره و لی لی حوضک و قصه موشه که افتادو دمش کنده شد و شنگول و من گولو بلدی البته قرو قاطی می گی

عاشقه رژ لبی تا می خوایم بریم بیرون می گی مامان رج بدن برام دخترم دوست داره چی میشه(یعنی واسم رژ بزن دخترمم منظورت خودتی چی میشم یعنی مگه چی میشه)

مامان جونم از الان زوده اخه ولی وقتی می گی مامان جووونم خدا یعنی ترو خدا تسلیم میشمچشمک

شدیدا باهوشی و ما هر چی رمزی حرف می زنیم تو می فهمی ههههههه

می گم لیلیا کم کم دارم می گی (عتبانی میشم) یعنی عصبانی می شم

می گی مامان جون خورشیدم بیا بریم ببینیم فیس فوک چه خبره (فیس بوک چه خبره)

چون با عمه مریمت اسکایپ می کنیم می گی مامان بری اسکاپ عمه بیبینیم

جند وقت بود منو فقط به اسم صدا می زدی ولی من بهت گفتم من مامانتم نباید به اسم صدام کنی از اون موقع می گی خورشیدم مامان جون خورشیدم مامان جونم خورشید ههههه

جدیدا از توی یه اهنگ یاد گرفتی بهم می گی گد من (گل من) نپسم (نفسم) عزیزم اخه وقتی با من اینطوری حرف میزنی من چی کار کنم عشقمقلب

وقتی خوابت میاد می گی مامان بریم بهابیم بعد خودتو می زنی به خواب بعد چشماتو باز می کنی می گی مامان جون بیدار شدم

وقتی یه چیزی می خوای می گی مامان می خواستم نمی گی می خوام

تمامم اهنگهایی که دوست داری وقتی برات می زارم با هاشون می خونی مخصوصا اخرای بیت هارو

وقتی می خوای یه چیزی بهت بدم می گی بدیم مامان خورشید میمی بدین خورشید جونم خرسی بدینخنده

همچنان عاشقه پتو خرسیتی و بدون اون نمی خوابی بهش می گی خرسیه مهبون (مهربون)

راستی تا 7 هم می شمری 1  2  3  5  6  7 چهارو نمی گی

یه چیزو که دوست داری می گی مثلا اش بدین بحورم بچم دوست اره یا ماتیک بدین بدنم بچم قشنگ بشه

عاشقه کامران و هومن و سامی بیگی هستی همش مگی مامان اهنگ بدار(بزار) هومن بدارین (بزارین) بنی بدارین(بنیامین بزارین)اینقدرم قشنگ می خونه با اهنگها که خدا میدونه مثلا جاهاییشو که بلدی تا بهش میرسه تو سریع قبل از اون می خونی

از قر دادنو رقصم که دیگه هیچی نگم فقط من میمیرم و زنده می شم تو میرقصیماچ

عاشقه سرزمینه عجایبی می گی مامان خورشید بریم تیراجه موشک سبار بشیم عمو خرسی ببینیم

خلاصه خیلی کارای عجیب و جالب می کنی که الان نمی تونم بنویسم همرو ظبت می کنم می زارم توی وبت

دوست دارم یه دنیاااااا

lilia

ترو قرآن جون مادرت بغض نکن من قلبم ضعیفهههههههههه

lilia

عشوه نیااااااااااااااااااااااااااا

lilialilia

اینم ژست عکس گرفتنته

lilia

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مرجان مامان اران
18 مرداد 92 3:23
قربونت برم خیلی شیرینی عروسک خوشگللللللللللل
عاشق ژستاتو رژزدنو کاراتممم لیلیای نازمممممممممممممممممممم
همیشه خوش باشیدددد
راستی خورشید جون همونی که گفتممم اگه یه جا دیگه اپلود کنی بعد کپی کن بی حجابم باشی میمونه یعنی برای من که موند


مرسی دوستم بوووس
حامی
18 مرداد 92 15:55
ماشالله به این دختر کوچولوی خواستنی


ممنونم
مامان یاسمین زهرا
19 مرداد 92 2:36
عزیز دلمممممممم چقدر بانمک حرف میزنی.فیس فوک از همه باحالتر بود .بووووووووووووس برا دختر باهوش


مرسی عزیزم
ammeh Maryam
19 مرداد 92 18:17
هاهاهاهاها خورشید جون مردم از خنده..... عکساش خیلی‌ باحال بودن. دوستون دارم....


METOO مریم جون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
21 مرداد 92 7:58
نازی شیرین زبون، 25 ماهگیت مبارک باشه


مرسی عزیزم
مامان فرشته کوچولو
21 مرداد 92 14:43
به به مامان خوشگل و دخمل خوشگل 25 ماهگی دخملمون مبارک فدای این دخمل ناز با این شیرین زبونیاش ینی من که دوست دارم فقط گازش بگیرم با این حرف زدنش الهی که همیشه دلتون شاد باشه خوشحالم که خوشحالین


مرسی خاله جون
شبنم
23 مرداد 92 8:15
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
مهسا مامان مرسانا
24 مرداد 92 0:40
سلام عزیزم

خوبی ؟؟امروز بعد از مدت ها تونستم بیام پیشت

ماشاالله دخملی چقدر تازو بانمک وبزرگتر شده

خدا برات نگهش داره

عزیزم وقتی عنوان پست ها ت رو خوندم شوکه شدم

خوشحال میشم به منم رمز بدی

چشم عزیزم

متین مامی ایلیا
24 مرداد 92 21:02
سلام عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم 25 ماهگیت مبارک عروسک

ای دخمل قرتی از الان رژ میزنی وروجک


مرسی دوستم
مهسا مامان مرسانا
30 مرداد 92 0:13
عزیزم هنوز رمزت به دستم نرسیده ...اگر دوست داشتی داشته باشم ممنون میشم


چشم میفرتم برات عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 مرداد 92 2:38
مبارک باشه ۲۵ ماهگیت خوشگل خانوم ناز۱۲۵ساله شی ایشالا درکنارعزیزانت


مرسی مهربونم