تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

lilia my little angel

دومین تولد دسته جمعی کوچولوهای تابستان 90

1392/7/11 3:44
نویسنده : خورشید
2,014 بازدید
اشتراک گذاری

21 شهریور خاله های مهربون یه تولد دسته جمعی دیگه ترتیب دادن که من و شما هم شرکت کردیم وکلی بهمون خوش گذشت دست خاله مصی درد نکنه کلی زحمت کشیده بود

اینم عکساش

ریسه تولد کار فونیکا جون بود دستش درد نکنه

دومین تولد دسته جمعیدومین تولد دسته جمعی

دومین تولد دسته جمعی

این لباس خوشگله رو عمه مریم جون واسه لیلیا فرستاده عاشقشم دستش درد نکنه

دومین تولد دسته جمعی

مامان لیلیا

دومین تولد دسته جمعی

لیلیا داره با خانوم مربی کاردستی درت می کنه فکر نمی کردم اینقدر علاقه داشته باشه چون جاشو دیگه به بچه های دیگه نمیداد

کاردستیکیک تولد

مگه داریم یه همچین بچه هاییییییییییخنده

حامی جون و لیلیا

همینجا بود که لیلیا عاشق پخیدن به قول خودش و گاز شد

اشپزی لیلیا

لیلیا با چندتا از دوستاش البته تعداد بچه ها بیشتر بوداااااااااااا

لیلیا و دوستاش

خلاصه دست همه درد نکنه خیلی خوش گذشت

پسندها (2)

نظرات (13)

عمه ی آتنا
13 مهر 92 0:03
مامانی و دخمیلیه خوشگللللل همیشه تو شادیا ببینمتووون
نرگس مامان باران
13 مهر 92 17:32
لیلیا جونم مبارکه عزیزم چه بوسی هم میکنه
مريم مامان آريا
14 مهر 92 14:56
اي جانم تولدتون مبارک ماشالله چقدر بانمکه ليليا جون ميخوام درسته قورتش بدم
عسل و غزل
15 مهر 92 0:59
دخمل کوچولوی من تولدت مبارک.ایشالا بهت خیلی خوش گذشته باشه
مینا
15 مهر 92 10:26
آهان اسمم مامان مژی
مامان یاسمین زهرا
15 مهر 92 15:49
چقدر عالی
ammeh Maryam
15 مهر 92 16:38
الهی درد و بلات تو سر من بخوره..... قربون اون لباس خوشگلت بشم من نفس. برات بازم میخرم عزیزم هر چی‌ دوست دریییی. مرسی‌ خورشید جونم که عکس گذاشتی‌ خیلی‌ دلم براتون تنگ شده. دوستون دارم یه دنیا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 20:01
چقدرقشنگ که تولدگروهی گرقته بودید همیشه به شادی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 92 20:02
خورشیدجون رمزرودوباره میدی بهم
مامان نوژا جونی
22 مهر 92 15:54
عزیزم گفته بودی لیلیا جون یبوست داره میخواستم بدونم برای درمانش چه دارویی بهش میدی ؟مرسی
مامان پویان وآیسان
28 مهر 92 1:30
عزیزم خیلی خوششششششگلی همیشه لبت خندون باشه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 آذر 92 3:56
عزیز دلم تولودت مبارک همچنین تولود دوستاتت خیلی ماهی خیلی نازی خوشگل من جای ما هم اینجا خالی بودهااااا اخه پسمل منم متولد تابستان 90 دیگه
مامان امیرحسین جونی
28 آذر 92 16:24
عزیزم تولدت مبارک الهی که همیشه با مامان خورشید جون شاد باشین