تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

lilia my little angel

تولدت مبارک عشقک مامان

1393/4/16 19:32
نویسنده : خورشید
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم مامانی تولد 3 سالگیت مبارکجشنبوسمحبتتشویق

2 تا تولد گرفتیم یکی خودمون یکیم رفتیم خونه خاله سارا با تارا جون که دو روز بعد تو به دنیا اومد تولد گرفتیم

ایشالله همیشه سلامت باشید شما کوچولو ها

اینم کادوهای لیلیا خانومم مامان میتا و ددی دستبند من سکه یه مقدار پولخندونکو بقیه هم اسباب بازی دست همه درد نکنه

 

پسندها (8)

نظرات (15)

amme maryam
16 تیر 93 21:10
aziizamiiiii...aziiiiizzzzzz....Dooset daram ye donya. princess kochoolo 3 saleh shodi mashalla. merci khorshid joon az aksa....
مامان ریحانه
17 تیر 93 14:06
سلام عزیزم تولدت مبارک ان شالله مامانت موفقیتت رو در تمام مراحل زندگی ببینه با اجازه لینکتون کردم
مامانی امیرحسین جونی
19 تیر 93 19:07
۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸. ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ۞* بهترین و قشنگترین آرزوها رو برات آرزو میکنم فرشته کوچولوی ملوسم ۞*سومین سالروز اومدنت از بهشت خدا و زمینی شدنت مبارک یه عالمه دست و سوت و جیغ و هورا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ۞•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓۩▬►♥•۩▓۩▬►♥*•۩▓ ................................... ۞۞۞۞۞۞۞ ........................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ..................... ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ................ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•**´`*•.¸¸.*´`*•.¸¸.
مامانی امیرحسین جونی
19 تیر 93 19:13
وای خورشید جون هزارماشاالله لیلیا چقد بزرگ شده قد کشیده خانوم شده براش اسفند دود کن
حدیث
23 تیر 93 1:51
تولدت مبارک خوشگل خانومی خدا به مادر مهربونت ببخشتت
خانوم گلی
11 مرداد 93 15:50
عزیزم منم میتونم رمز داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
amme maryam
17 مرداد 93 13:26
yani asheghetam aziiiizam. ishalla hamishe shad bashi khanoom koochooloo. dooset daram kheili ziaddddd....
جیران بخشنده
19 مرداد 93 0:09
تولدت مبااااارک لیلیا جون من امیدوارم 120 ساله بشی گلم
مامان یاسمین زهرا
25 مرداد 93 13:59
خیلی مبارک باشههههههههه عزیزمممممممم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
19 آبان 93 23:58
روزگارا: تو اگر سخت به من میگیری، با خبر باش که پژمردن من آسان نیست، گرچه دلگیرتر از دیروزم، گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند، لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست زندگی باید کرد.....! kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمدن)
مامان و بابا
22 دی 93 22:31
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 دی 93 20:06
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
خاله
4 اسفند 93 16:30
عکس یکی مونده به آخر باباشه؟
نازنین
3 خرداد 94 17:04
باعرض سلام من شما یا دخترتان را نمی شنا سم ولی می توانم با اتمینان بگویم دختر شما بسیار زیبا است