تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

lilia my little angel

لیلیا 3 ماهه شد

1390/7/17 19:11
نویسنده : خورشید
843 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 3 ماهگیت مبارک باشه

5شنبه 14 مهر رفتیم پیش دکتر باوریان واسه چک اپ

دکتر گوشیو میزاشت روی قلبت معاینت کنه تو می خندیدی قلقلکت میومد دکتر کلی کیف کرد

قد:60 سانتی متر

وزن:5400 کیلو گرم

دور سر :37

عزیزم جدیدا گریه هات بیشتر شده ولی بازم تو خیلی خوردنی و شیرینیییییییی

همه عاشقتن بابا جون از دبی اومد شما رو دید کلی کیف کرد بوست کرد یه لبلس خرسی خوشکلم واست اورد

خاله بابایی هم اومد اونم واست یه پیرن خوشگل اورد

عمه مریم میگه بابا عکسای جدید لیلیارو بزارید من تا امروز درگیر شما بودم اما امروز همرو میزارم دوست دارم عزیزم تو خیلی خوبو معصومی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پریا
17 مهر 90 19:27
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه
مامان پریا
17 مهر 90 19:29
fمامانی راست می گه واقعاً خوردنی هستی اا ااااا
AMME KHANOOM
3 آبان 90 19:03
ey jooonnn. ...dardet troo sare mannnnn...merci khorshid joone delam. I love youuuu.