تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

lilia my little angel

سخنرانی لیلیایی

1390/8/8 20:07
نویسنده : خورشید
458 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا چقدر من خوشمزه شدم همش اقون اقون می کنم با اون صدای فسقلیم جیغ وداد راه میندازم و دل همرو میبرم تازه بابا متین زنگ میزنه صدامو واسه مامان عصی و عمه مریم میزاره میگه دخترم داره سمفونی اجرا میکنه اونوقت همش فربون صدقم میرن منم کیف می کنم یه عالمهههههههههههه

مامانمم که دیگه نگواز صداهای من همچین ذوق میکنه که نگووووووووووووووووووووو تازش عادت دارم همش دست بقیرو بگیرم بزارم رو صورت واییییییییییی خدا چقذر نینی بودن سخت ولی شیرینهلیلیا موشیلیلیا موشیلیلیا موشیلیلیا موشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

dp
8 آبان 90 22:46
سلام . وبلاگ ملیسا خانم آپ شد . خوشحال میشیم به وبلاگ جگر گوشمون سری بزنید و ما رو از نظرات قشنگ خودتون بی نصیب نفرمائید .
AMME KHANOOM
9 آبان 90 11:38
ey jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnn!!!!! sedash ta inja miaaadddddddd~~~ ))))))))
صدیقه(فانوس)
9 آبان 90 13:22
سلام سلام نازی چقدر دخترتون جیگره هزار ماشالله .................................. بازم بیاین سمت ما
mamani helena
9 آبان 90 18:26
salam azize khale hesabi delbari mikoniya
AMME KHANOOM
9 آبان 90 23:05
amme bazam fadaye oon khandehat besheeeeeeee............jigar ke inghadr mashalla ba namakiiiiii.........niniiiiii....dooset daraamm...