تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

حموم

1390/8/13 21:21
نویسنده : خورشید
2,027 بازدید
اشتراک گذاری

به به چه گل دختری چه عزیزی چه تمیزی مثل هلو می مونه

میدونید چیهههههههه؟

من عاشق حمومم وقتی میلم حموم با مامی خوچید اینقد کیــف می تونم که اصلا نی صیدامم در نمیادددد

مامان خورشید: لیلیا قربونت برم مامانی فدات بشم که اینقدر مظلومی اخه ماهه من من دلم می خوام خودمو تیکه پاره کنم از بس تو مظلومی..............

لیلیا:این مامان خوچید چی چی میگه بابا جون من دارم تو حموم فکل می کنم که بعدنی ها که بزلگتل شدم چطولی اینجا اب بازی کنم مظلوم نیستم که.............................. میخوام از تو این وانه بیام  بیرون مامانی خواهش می کنم منو بیار بیرون

لیلیا و حموم

لیلیا و حموم

اینم از لیلیا گلیییییی بعد از حموم

لیلیا حموم

با حجاب شدمااااااااااااااااااا

لیلیا حموملیلیا و حموم

مامانی چقد منو پبچوندی بسههههههههههههههه

لیلیا و حموم

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

AMME KHANOOM
14 آبان 90 20:37
ey Madarrrrrrrrrrrr.............manke mordam injaaaaaaaaaaaaa.....
ahoo
14 آبان 90 21:23
سلام من هم مثل شما متولد65 هستم تو نینی سایت باهاتون اشنا شدم.
دخترت خیلی نازه
لینکت می کنم.

عزیزم مرسی پسملی توام خیلی نازه بوووسسسسس

حمیده
28 بهمن 92 11:14
اسم دختر منم لیلیا ست الان 6ماهه است