تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

من از مسافرت اومدم 6 ماهم شدم تازش واکسنمم زدم

1390/10/15 13:28
نویسنده : خورشید
771 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم 6 ماههگیت مبارکniniweblog.com

niniweblog.com

 

قد:cm65

وزن:kg7.350

niniweblog.com

دیگه خانوم شدی کاملا قلت می زنی ماشالله خیلی قشنگ آواز می خونی غذا می خوری دندونات واییییی بدجوی داری اذیت میشی

خیلی فوضول تشریف داری و خیلی جدیدا مامانی شدی ب

با دستای کوچولوت همه چیرو می گیری اگر هم دراز کشیده باشی همه چیو از دروبرت ور می داری

 

مامانی نکن دیگهههههههههههههه...........................

خاله ریزه

 خاله ریزه

ای خدای آسمون از دست این مامان خورشید بیا نجاتم بده...........

خاله ریزه

چه جوری از سرم برش دارم؟؟؟

لیلیای من

 



niniweblog.com

خوب حالا بگم از مسافرت............

دو هفته پیش رفتیم دبی پیش عمه جونا و مامان عصی و بابا جون پسر عمه ها اول از بگم که خیلی خوش گذشت خیلی دوم اینکه مرسی مامان عصی عمه مریم عمه بیتا از چیزای خوشگلی که واسه لیلیا خریدید و همه مهربونیاتون سوم ممنونم از تو دخمله گلم که اصلا اذیت نکردی مثل همیشه دلبر و خوش اخلاق

دیروزم بردمت واکسن 6 ماهگیت و زدیم بمیرم تا همین الان تب داریو بی قراری پای چپتم که اصلا نمی تونی تکون بدی اصلا نمی تونی قلت بزنی فدات بشم فقط با قصه رنگین کمون آروم می شی

نمی تونم زیاد بنویسم اخه حالت اصلا خوب نیست زوذی بر میگردم و می نویسم

دوست دارم دوست دارم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهرا
15 دی 90 13:24
تولد 6 ماهگیت مبارک خانوم خانوما زهرای من چند روزی ازت بزرگتره ولی اندازه ی تو خوشگله خوشحال می شیم به کوچولوی ما یه سری بزنید
مامان آیهان جون
15 دی 90 13:30
لیلیا کوچولوی ناز، شش ماهگیت مبارک نازنین
AMME KHANOOM
15 دی 90 15:21
ای دردت تو سرم که دلم برات یه ذرّه شده......تو رو خدا دوباره زودی بیاین. LOVE LOVE MARYAM
مامان رومینا
16 دی 90 1:03
ایشالا زود تبش برطرف شه لیلیا جون
مامان وندا
16 دی 90 18:11
تولد 6 ماهگیت مبارک عسلکم،خیلی ناز شدی ماشالاالهی زودتر تبت خوب شه منم دارم میمیرم واسه واکسن وندا
شيلا
17 دی 90 5:57
وای خورشید جونم من عاشق لیلیا شدم ماشالله هزار ماشالله خیلی نازو جیگره بوووووووووووووووووس واسه لیلیا و مامانش 6 ماهگیت مبارک عزیزم
مبینا
19 اردیبهشت 91 17:27
دخترت قصد ازدواج نداره


خاله شوهر واسش پیدا کردی؟؟؟؟؟؟