تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

دست دسی

1390/11/19 13:10
نویسنده : خورشید
893 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون اون دستای کوچولوت بشم من که تا واست اهنگ مدرسه چرا و چیه رو میزارم شروع می کنی میزنیشون بهم فدات بشم که دست زدن یاد گرفتی جالبه که تا شعرشو خودمم واست می خونم شروع می کنی به دست زدن جالبه توی tv هم اگه دست بزنن توام باهاشون دست میزنی عاشق پیام بازرگانیای تلوزیونی فدات بشم می خوای تاجار بشی؟؟؟؟

تا بهت میگم بوس بده به مامان لباتو باز می کنی و میای جلو تا می گم دست دسی دست میزنی تا می گم بگو ماما می گی ما ما البته به سختی تا صدات می کنم فقط می خندی خوش خنده  عاشق موبایل و  و ipad و تلفنی فقط یه کلام عاشقتمممممممممممممممم

اینم از عکسای شیرین کاریات قربونت برممممممممممم من

 

دست دسیییییییییییییی

نفسسسسسسسسسسسنفسسسسسسسسسسسنفسسسسسسسسسسس

اینم موقعی که بهت می گم لیلیا بوس بده مامان....

نفسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

amme khanoom
20 بهمن 90 10:04
فدات بشم الهی که هر دفعه میام عکساتو میبینم کلی‌ انرژی میگیرم خرگوش کوچولوی من... فدای اون دهنت بشم من نی‌نی جونم. دست دسی فدات بشم. LOVE LOVE
mamani helena
20 بهمن 90 11:17
khale ghorbonet bere ba on dasdasi kardanet fereshte kocholo doset daram mamani khosh salighe che tele khoshgeli
مامان وندا
20 بهمن 90 11:51
فدات شم که وقتی می خوای بوس بدی به مامانی اینقدر ناز میشیآفرین دردونه که اینقدر باهوشی
متین مامی ایلیا
20 بهمن 90 12:02
هفت ماهگیت مبارک عسل خانم ماشالا بهت
مامان رومینا
21 بهمن 90 17:13
وای حداااااااااااااااااااا ببین بوس دادنش
یاس - مانی
22 بهمن 90 14:36
عزیزم لیلیا خیلی موشه نازیه. ولی نذار tv بیینه گلم خلاقیتش کم میشه
مهسا مامان مرسانا
26 بهمن 90 12:45
قربون اون بوسه هاتتتتتتتتتت.....منم آپم
ثمین
26 بهمن 90 20:36
چ این تل خرگوشی بهش میاد ماشاله سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان الینا
28 بهمن 90 14:56
ای جونم عروسک کوچولو
مامي نسيم ( مامان ملودي )
14 تیر 91 10:20
اين چهار تا عكس يك از يك خوشگل تره


مرسی نسیم عزیزم