تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

عزیز دلم تو تموم دنیای منی (از طرف بابا متین)

1390/5/14 23:12
نویسنده : خورشید
841 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت لحظه اول ورودت به این دنیارو یادم نمیره به جرات میتونم بگم قشنگ ترین لحظه زندگیم همون لحظه بود.از وقتی که به دنیا اومدی زندگی یه جور دیگه شده.عشق و علاقم به مامانی خیلی بیشتر شده اینطور که من متوجه شدم مامانیم خیلی عوض شده خیلی خانم تر شده.خدای بزرگو خیلی شاکرم که نعمتی همچون تو به ما داده.مامی از همین الان تو رو تو پر غو داره بزرگ میکنه که من از این بابت هم خیلی ازش ممنونم.البته الانم مخصوصا تو این برحه زمانی که تو خیلی نی نی هستی شب زنده داری یه کم اذیتش میکنه اما تو انقدر دوست داشتنی هستی که خستش نمیکنی.ذر ضمن مامان میتا هم حسابی واست زحمت میکشه بی خوابی میکشه و .......فقط عزیز دلم اینو بدون که یه نور و یه برکت خاصی به زندگیمون بخشیدی که من کاملا به وضوح دارم حسش میکنم.این قولم بهت میدم که تمام تلاشم بر اینه که یه زندگی اروم و زیبا و شاد برای تو و مامی گلت بسازم.انشا الله.love u for ever.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگس
15 مرداد 90 23:50
تبريك ميگم .خيلي ملوسه
Amme khanoom!
16 مرداد 90 10:05
elaahhhiii man fadatoon beshaaaammm. faghat kolli ghalat dictation dari Matinooo! )))) I love you sooo much......