تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

lilia my little angel

نهمین ماهگرد

1391/1/16 13:29
نویسنده : خورشید
997 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم خیلی خوشحالم 9 ماهه شدی

قد:71

وزن:8

دور سر:45

دیگه کاملا همه چیزو درک می کنی

کارای جدید

بای بای . نا نای . سر سری. سینه خیز. کلمات جدید نه نه نه و کلی آواز. توی روروک نا نای می کنی.دست دستی با صدای بلند. بوس البته وقتی بهت می گم بوس بده دهنتو باز می کنی. شاخ زدن تا بهت می گم شاخ بزن سرتو میاری می زنی به سرم و کلی دلبری بکیش اینکه لباتو غنچه می کنی و مارو با این کارت دیوونه می کنی  همه چیز یه طرف ان گوشی تلفن و موبایل و در گوشت گذاشتن و اواز خوندنت انگار که داری با تلفن حرف می زنی یه طرف............... چایی تلخ که دیگه واویلا همه از دستت یواشکی می خورن اگه ببینی باید بخوری وگرنه یه شهرو بهم میریزیو کلی کارای دیگه

اینم از عکسات مامانی

دلبر ماماندلبر مامان

اینم عکس 13 به در که رفتیم خونه خاله مریم کلاه نداشتی این کلاه و خاله داد گذاشتیم سرت

عروسکعروسک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

amme khanoom
16 فروردین 91 18:47
درد‌و بلات تو فرق سر من بخوره عشقم،، من دلم ضعف رفت اینجا آخه،چه قدر نانازی شودی جیگر من. میبوسمت هزار تا...وای خورشید ۹ ماه شد ماشالا....انگار همین دیروز بود، من بی‌چاره فقط ۲ هفته از این ۹ ماه رو پیش نی‌نی بودم.
amme bita
16 فروردین 91 22:36
عزیز دلم قربون قدت برم
عسل و غزل
17 فروردین 91 3:15
قبون اون لبای خوشگلت بشم لیلیا گلی من
مهسا مامان مرسانا
17 فروردین 91 14:45
عزیزمیییییییییییییییییییییی 9ماهگیت مبارک عروسک
پارســـــــــــــــا
17 فروردین 91 16:56
♥ ♥ ♥ ▄▀▄♥ ▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀♥ ▄▀▄▀▄▀♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ▄▀▄▀▄♥ ▄▀▄▀♥ ▄▀▄♥ ▄▀♥ ▄ ♥ ♥ وبتـــ مثلــ اینــ ستارهــ میدرخشهــ
پارســـــــــــــــا
17 فروردین 91 16:59
سلام قالب جدید مبارک خیلی نازه الهی دختر کوچولوی ما 9ماهه شد فداش شم ببوسیدش از طرف من بوس بوس بوس مامانی یه خبر بده آپ میکنی
مامان تنها
17 فروردین 91 18:17
فداي تو ني نيه خوشگل من
مامان وندا
21 فروردین 91 3:28
9 ماهه شدنت مبارک عروسک،اینم هزارتا بوووووووس
مامان نادیا و نلیا
21 فروردین 91 10:24
9 ماهگیت مبارک باشه لیلیا جونم...
مامان آتین
24 فروردین 91 1:05
9 ماهگیت مبارک کوشولوی خوشملللللللللل