تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

lilia my little angel

جشن دندونی لیلیای من

1391/2/27 0:23
نویسنده : خورشید
3,599 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر فدات بشم من 14 اردیبهشت برات جشن دندونی گرفتم مامانی با کلی از دوستای نینی سایتیمون قربون اون دندون کوچولوت بشم من

ایشالله که دندونات بدون اینکه اذیت بشی در بیاد مامانی

اینم عکسای جشن دندونی پرنسس لیلیا

جشن دندونی پرنسس لیلیا

جشن دندونی پرنسس لیلیاجشن دندونی پرنسس لیلیاجشن دندونی پرنسس لیلیا

 

 جشن دندونی پرنسس لیلیاجشن دندونی پرنسس لیلیاجشن دندونی پرنسس لیلیاجشن دندونی پرنسس لیلیاhttp://www.niniyema.niniweblog.com/جشن دندونی پرنسس لیلیاhttp://www.niniyema.niniweblog.com/جشن دندونی پرنسس لیلیاپرنسس لیلیانتئدجشن دندونی پرنسس لیلیالیلیا و حامی

وئئد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه آتنا
27 اردیبهشت 91 21:16
مبارک باشه عزیزدلم


مرسی خاله جونم بووووسسس
مامان تنها
28 اردیبهشت 91 19:31
چه كيك خوشگل و بامزه اي
مامان پارمیس
2 خرداد 91 18:37
مبارک باشه در اومدن مروارید های قشنگت خاله جون
چه جشن با شکوهی مامان و بابا برات گرفتن ، مبارکت باشه عزیزم


مرسی خاله جون بوووسسس
مامان ماهان
9 خرداد 91 3:14
سلام عزيزم مبارك باشه مرواريد دخملي ات...
اين تم دندوني رو خودتون درست كردين يا خريدي؟؟؟
آخه منم مي خوام واسه ماهان جشن دندوني بگيرم


سلام عزیزم من از موسسه اشنا خریدم عروسکاشو خودم دست کردم عزیزم
مامان پارمیس
10 خرداد 91 22:05
مبارکه چه جشن با شکوهی گرفتید
راستی مامان لیلیا میشه بفرمایید وسایل این جشن رو از کجا تهیه کردید آخه پارمیس منم نزدیک دندون در اوردنشه نمیدونم وسایلو از کجا تهیه کنم!
ممنون میشم کمکم کنید


عزیزم ممنونم
من از موسسه اشنا گرفتم اینارو
amme bita
15 خرداد 91 19:19
عزیز دلم چه جشن دندونی قشنگی داشتی دست مامان خورشید درد نکنه با این کارای قشنگشدوستون دارم خیلی زیادبرای تولدت با عمه مریم یه عالمه لباسای خوشگل خریدیم تو بپوش ما کیف کنیم


جات خیلی خالی بود بیتا جای همتون خالی بود
بووووسسسس
Amme Maryam
15 خرداد 91 19:27
ey dardet too saram....jigare man.....fadaye oon dandoon mooshit besham jigarrrr....love love love.


عمه مریم دوست دارمممممممممممممم
مامان پرنیا
1 شهریور 91 15:44
سلام خانمی شرمنه مزاحم شدم می خواستم برا کوچولوم جشن دندونی بگیرم دیدم جشن دندونی کوچولوی شما خیلی قشنگ شده می شه راهنماییم کنید
مامان پرنیا
2 شهریور 91 11:56
سلام خانمی جواب منو ندادی