تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

کارمند کوچولو

1391/2/20 21:39
نویسنده : خورشید
748 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتم داروخانه تمام پرسنل داروخانه چون منو از خیلی وقت پیش می شناسن الان دیگه همه تورم میشناسن و عاشقتن حتی بد اخلاق ترینشون وقتی تورو میبینه با اون همه مشتری میان بغلت می کنن منم خریدمو می کنم

صندوق دار داروخانه یه خانوم با اسم پوران چند روز پیش که رفتم تورو بغلت کرد و رفت نشست پشت صندوق من رفتم خریدام و کردم اومدم حساب کنم دیدیم ای وای لیلیا خانوم لم داده توی بغل پوران جون بعد پوران جون فیش مشتریارو پرینت می گره لیلیا از تو دستگاه می کشه بیرون و میده به پوران جون و دوباره لیلیا چشم به دستگاه منتظر فیش بعدی ضعف کردم برات کارمن کوچولو همه قش کرده بودن از خنده خیلی ماهی گل من خیلی دوست دارم.

فدات بشم من معلومهههههههههههههه بچه کاری هستیاااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 3:12
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان نادیا و نلیا
22 اردیبهشت 91 8:57
ای جااااان خوش به حال اون مشتریا بوووووووووووووووووس
مامان تنها
22 اردیبهشت 91 18:41
عسل و غزل
23 اردیبهشت 91 22:34
قربون دخمل کوچولوی بلا ونازم بشم من .که از کار بیرون از خونه خوشش میاد