تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

lilia my little angel

دوست داشتنی های لیلیا کوچولو

1391/3/3 13:31
نویسنده : خورشید
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ملوسم عاشقه مزه های تند و ترش و تلخه جالبهههههههههههههههههه.....

عاشقه سیب زمینی سرخ کرده و چاییهههههههههه .....

چند وقت پیش ساعت 2 شب داییش داشت سیب زمینی می خورد دیگه چی کارا نکرد تا سیب زمینی بخوره فدات بشم

جالب ترین قسمتش اینه که وقتی لیمو ترش می خوری کیف می کنی چایی که دست ما میبینی باید بخوری غذای تندم یه بار از غذای خودم که تند بود بهت دادم گفتم الان لب ور می چینی اما نه بازم می خواستی مامانی غذای تند برات ضرر داره دخترکم

ملوس مامان تاتی می کنی باهاشم بعضی وقتا می گی تا تا البته می گی دا دا دا دا

وای برات میمیرم.

دخترم در حال خوردن پرتقال ترش

عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

amme bita
3 خرداد 91 15:44
نوش جونت عزیز دلم


مرسی عمع بیتا بوسسسسسس
Amme Maryam
3 خرداد 91 15:48
فدات بشم با اون پرتقال خوردنت نی‌نی...بمیرم که نمیدن دست خودت که بخوری هنوز.


بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان وندا
4 خرداد 91 4:36
الهی قربونش برم من خیلی عزیزی لیلیای من
مامان پارمیس
5 خرداد 91 15:35
آی عزیزم چقدر با مزه می خوری خاله فدات
مامان تنها
6 خرداد 91 4:38
عسل و غزل
8 خرداد 91 2:42
من عاشق لیلیا هستم میخوام ببینمش و بخورمش
مامان رز
8 خرداد 91 9:39
عزیییییییییییییزم قربون خوردنش برم با چه دقتی هم می خوره !! همیشه شاد و سلامت باشید کلیییی بوسسسسس