تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

lilia my little angel

یازدهمین ماهگرد

1391/3/15 10:56
نویسنده : خورشید
984 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی قشنگم بزرگ شدی 30 روز مونده به 1 سالگیت ماه من

انگار همین دیروز بود پارسال لین موقع وای چه حالی داشتم کلافه از بارداری خوشحال واسه ورود تو کوچولو اصلا بعضی وقتا می گم تو از کجا اومدی ؟؟؟

از یه سلول شروع شدی کم کم بزرگ شدی توی دلم چشم بینی یه روز دست و پا یه روز قلب کوچولو یه روز مغز کبد کلیه وایییییییییی خدای من کم کم شبیهیه عروسک کوچولوی بدون لباس شدی توی دلم ورجه وورجه می کردی الان نشستی کنارم و داری با اسباب بازیات بازی می کنی

باورم نمیشههههههههههههههههههههههه

الهی همیشه سلامت باشی

الهی همیشه دختر خوب و پاکی باشی مثل همین الان

الهی خوشبخت باشی

الهی به ارزوهای بزرگت برسی 

 تو ستاره  کوچولوی آسمون مامانی  

دوست دارم

لیلیا در 11 ماهگی

قد:74

وزن:8650                           mahsae-ali

عشق

اینجام هفته پیش رفتیم خونه سارا دوستم که دخملش تارا 2 روز از لیلیا کوچولوتره و با هم توی یه بیمارستان به دنیا اومدن ما با هم اونجا دوست شدیم

تارا و لیلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد صادق(زهرا)
14 خرداد 91 14:12
ماششاللا به این گل دختر!

خدا حفظش کنه واستون!

دخملی پیشا پیش 1 سالگیت مبارک


مرسی زهرا جون بووووسس
Amme Maryam
14 خرداد 91 22:04
aks aks aks.
مامان تنها
15 خرداد 91 14:10
.

تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است

عيدتون مبارك

عزیزم عید توام مبارک

مامان رومینا
16 خرداد 91 12:51
یازده ماهگیت مبارک کوچولوی ناز.
مامان وندا
17 خرداد 91 19:09
یازده ماهگیت مبارک گل کوچولوی من
سارا
21 خرداد 91 13:41
واقعا خوش بحال لیلیا به خاطر داشتن این مادر مهربون خدا این دختر کوچولوی ناز رو به شما ببخشه وآرزوی خوشبختی وسلامتی براش دارم راستی از لیلیا خواهش کنید که برای منم دعا کنه تامنم یه نی نی ناز مثل خودش داشته باشم .ممنونم

ممنونم سارای عزیزم ایشالله زودی مامان بشی بوووسسس

شیوا
21 خرداد 91 15:46
ای جااااان...چقدر نااااااااااااازه...الهی بگردم
واسش همیشه دعا می کنم که خوب و سالم باشه...من عاشق بچم واسم دعا کن بتونم حسی که تو داری تجربه کنم


شیوا جان الهی به حق دل پاکت زودی مامان بشی بووووسسس