تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

lilia my little angel

پتو خرسی

1391/6/22 12:21
نویسنده : خورشید
760 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ،خوشمزه من، اخه من با تو چی کار کنم میخورمتااااااااااااااااااا

همچین چسبیدی به ابن پتو خرسیه که نگو و نپرس اگه نباشه نمی خوابی کلا عاشقشی همش بغلش می کنی می مالونیش به صورتت و خرسشو بوس می کنی جدیدا هم بوس کردن با لب غنچه یاد گرفتی که وای دلم می خواد قورتت بدم

الان ناراحتم اخه این پتو خرسیه دیگه برات کوچولو شده البته 2تا دیگم ازش برات خریدم ولی بازم کوچولو

تنها راحش اینه که یه پتو بزرگتر برات بخرم این خرسارو روش بدوزم هههههههههههههههههههه

راستی یه دونه خرس کوچولوم داری اونم مثل خودت پتوشو بغل کرده اینم عکسشپتو خرسی

اینم لیلیا با پتو خرسیشپتو خرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان وندا
22 شهریور 91 18:00
خورشید جون از طرف من محکم ببوسش وندا هم با پتوش میخوابه.....قربون جفتشون برم
Amme Maryam
23 شهریور 91 9:33
vaaayyyyyyyyyyyyyyy........
آتنا
14 مهر 91 15:19
عاشقِ پاتم که شبیه رونِ مرغ می‌مونه