تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

Sleeping little angel

1391/6/27 2:07
نویسنده : خورشید
648 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقه این معصومانه خوابیدنتم وقتی بچه ها خوابن انگار یه تیکه از خدا از اسمون اومد روی زمین و چشماشو بسته نمیتونم بگم چه حسی دارم وقتی صورت قشنگتو نگاه می کنم توی خواب

اصلا توی خواب انگار نه انگار یه جونور شیطون بودی که از درو دیوار بالا میرفتی

خیلی عاشقتم دلم می خواد همش نگاهت کنم

کاش همیشه توی دنیای بچگی بمونی و با گناه آشنا نشی تا همیشه صورتت به این پاکی و معصومی بدرخشه

قول میدم تا جایی که بتونم بهت مهربونی یاد بدم

دوست دارم

sleeping little angel

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمانه مامان ستایش
27 شهریور 91 1:23
سلام.ماشالا دخمل کوچولوتون خیلی نازه.اسمشم خیلی قشنگه. منم مثل شما عاشق صورت معصوم دخترم وقتی که خوابه هستم. راستی ستایشم یه پتو و پستونک داره که عاشقشونه،هرجا میره باید باهاش باشن. خوشحال میشم بهمون سر بزنید.
سپیده
27 شهریور 91 9:13
چه خواب ناز و معصومانه ای
آناهیتا مامانیه آرمیتا
27 شهریور 91 13:03
عزیزم مثل فرشته ها خوابیده.میبوسمش خورشیدجون خیلی قشنگ نوشتی
عمه ی آتنا
28 شهریور 91 10:45
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته های زندگیت برسی عرض تبریک به بهترین دختر دنیا روز دختر مبارک
Amme Maryam
28 شهریور 91 17:43
Muuuuuah.muah
مامان یاسمین زهرا
28 شهریور 91 18:19
فرشته کوچولو خوابهای رنگی ببینی
مامان وندا
2 مهر 91 1:01
خوب بخوابی عزیز خوشگلم خورشی جون وندام وقتی خوابه باورم نمیشه قبلش چه آتیشایی سوزونده می بوسمش
Sepi mami parmin
5 مهر 91 8:56
Liliya junam hamishe hamin jur pak o masum bemun Vaghean fereshtei na tanha vaghti khabi balke dar bidari ham.
سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 3:42
مامان خورشید نمیخواید آپ کنید؟دوست دارم عکسای جدید لیلیا جونو ببینم
مامان وندا
9 مهر 91 2:55
خورشید جون خوبی عزیزم.....همه چی روبراهه.....تونستی یه خبر از خودت بده نگرانتم....
مرسدس
9 مهر 91 14:41
جیگرررررررر این خواب شیرین و معصومانه عسل بانو......واقعا راست گفتی مامانی... خدا حفظش کنه..
مامان تنها
10 مهر 91 22:20
جیگرتوووووو عشقم چه ناز خوابیدی
مامان یاشار
12 مهر 91 12:22
آروم بخوابی فرشته خوشگل
آتنا
14 مهر 91 15:14
از بس تخسی که مامانت تو خواب فقط میتونه به موهات گٔلِ سر بزنه