تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

کلمات جدید

1391/7/13 0:39
نویسنده : خورشید
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

لیلیای من چندتا کلمه خوشگل یاد گرفته

به چای می گه گا گا از بس که مامانی بهش می گفت لیلیا چا چا می خوری؟

به موبایل می گه موه

عصبانی که میشه می گه بیلیه بیلیه بیلیه پشت سر هم

حرف گ رو همش توی سخنانش به کار می بره

به بای بای می گه گای

همش شعر می خونه می گه مینو مینو مینو مینو

به اب مب گه با(منم که بچه بودم به آب می گفتم با)

من یه خرس گنده دارم لیلیا عاشقشه همش میره سرشو می چسبونه بهش و بوسش می کنه و نازش می کنهliliyaliliya

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان ستایش
13 مهر 91 0:47
عزیزم قربون اون شعر خوندنت برم ستایشم اولا به آب میگفت با راستی خورشیدجون من شمارو لینک کردم،دوست داشتید مارو بلینکید
مامان هلنا
13 مهر 91 0:54
ای جان چه دخمل خوشمزه ایییییییییییییییییییییییییییییییی هلنا کوچولوی من با لیلیا جون فقط یه هفته فرقشونه انوقت هنوز همدیگه رو کشف نکردن خورشید جون با افتخار لینکت کردم خوشحال میشم پیشم بیای
آتنا
14 مهر 91 15:05
الهی فدای اون لبت شم شیرین عسلِ زنبوری
مامان وندا
15 مهر 91 15:31
الهی جیگر این ژستات برم عسل خاله
مامان یاسمین زهرا
18 مهر 91 0:20
عزیز خوشگل روز جهانی کودک رو بهت تبریک میگم.شیرین زبون
نیکی
23 مهر 91 18:26
لیلیا جون معنی اسمت چیه