تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

15 ماهگیت مبارک

1391/7/19 1:46
نویسنده : خورشید
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم عشقم همه زندگیم 15 ماهگیت مبارک

ببخشید که4 روز دیر اومدم بنویسم

liliya

خیلی ملوس شدی خیلی.خیلیم باهوشی

بهت می گم لیلیا دوغ می خوری لیوانتو برمیداری می گیری جلوی من یعنی دوغ بریزم

لیلیا بریم دد سریع لباتو غنچه می کنی به هر کسی که اونجاست بوس بدی بای بای می کنی یعنی داری میری دد هر کسیم لباس بیرون تنش کنه همین کارارو می کنی

عاشقه اینی که پشت فرمون بشینی ولی وقتی کسی پشت فرمون نیست و ماشین پارکه تا بابا یا من میایم پشت فرمون خودت میخوای بری اون طرف

حرفایی که بهت می زنم و تکرار می کنی البته با زبون خودت ولی شبیه گفته های من

از اینکه تنها راه بری می ترسی ولی وقتی یه دستتو می گیریم بدو بدو راه می ری

خیلی شیرین و دوست داشتنی شدی واسه همه عشوه میای خوب بلدی خودتو توی دل جا کنی

دایی بابک عاشقته هر روز میاد پیشت توام دوسش داری

مامان میتا رو خیلی دوست داری همش آویزونش میشی

به حرف بابا متین خوب گوش می کنی

تا بهت می گم لیلیا گیل گیلیت بدم دستاتو میبری بالا

خلاصه تو بی نظیری

الان 1 ماهه از مبلا میری بالا و قشتپنگ میشینی روی مبل اینم عکسشliliyaliliyaliliyaliliyaliliya

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 مهر 91 2:34
عزیزم ۱۵ ماهگیت مبارک شیطون بلای جیگر
مامان وندا
19 مهر 91 17:53
15 ماهه شدنت مبارک پرنسس زیبا
Amme Maryam
21 مهر 91 10:29
ASHEGHETAM be khodaaaaaaaaaaaaaaa.........
مريم مامان آريا
21 مهر 91 16:39
عزيزم 15 ماهگيت مبارک روزت هم با تاخير مبارک کلي به عکسهاي خوشگلت خنديدم شيطونک
متین مامی ایلیا
21 مهر 91 17:01
مامان یاسمین زهرا
22 مهر 91 17:26
15 ماهگیت مبارک عزیزم
نی نی پاتوق
22 مهر 91 21:13
سلام دوست من 15 ماهگی مبارک باشه . ماشالله داره بالارفتن رو هم یاد میگره که البته کمی هم خطر ناکه. راستی دوست من به لطف خداوند انجمن تخصصی نی نی پاتوق راه اندازی شد از شما دعوت می کنم که به انجمن خودتون حتما سر بزنید و سوالات خودتون رو در اونجا مطرح کنید و اطلاعات خودتون رو هم در اختیار دیگران بزارید در صورت تمایل می تونید در هر بخشی که دوست داشتید فعالیت کنید همونطور که متوجه هم شدید وبلاگ پسر بد دیگه به روز نمیشه و تمامی مطالب به انجمن جدید منتقل شده منتظرتون هستم انجمن تخصصی نی نی پاتوق www.ninipatogh.com
مامان تنها
25 مهر 91 13:37
Amme Maryam
25 مهر 91 21:01
fadaye oon ghombolet besham mannnnnnnnn fadaye oon loppat besham mannnnn.
Sepi mami parmin
27 مهر 91 14:45
Ey man ghorboone un negahe sheytoonet berammm Bebin khorshid in fereshtato ye rooz micheloonam az alan gofte bashma bad narahat nashiii
باران قلنبه
22 آذر 91 19:59
لیلیا خوشگلم سلام دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5