تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

lilia my little angel

دوباره یبوست

1391/8/6 12:36
نویسنده : خورشید
871 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحتم خیلی چند وقته به خاطره تحریمهای ایران شیر خشک خیلی کم شده شیر تو اصلا نیست مجبور شدم بهت نان 3 بدم و دوباره یبوست شدی و کلی گریه کردی

حالا بگم از قیمتها که بعدا بدونی چقدر بچه داری خرج داره ولی فدای سرت عشق من

شیر خشکت سوپرامیل اول 7000 تومان بود بعد شد 10000 الان نیست و اگه پیدا بشه 16000

پوشک پمپرز الان شده 580000

فکر کنم شیر بهای بچه های شیر خشکی بیشتر از شیر مادر باشه ههههههههههههههههههههههه

تمام ناراحتی من از یبوستته نمی دونم چی کار کنم دیروز رفتم سوپرامیل 1 گرفتم تا دوباره 2 بیاد توی بازار بهر حال اینم یه دورانیه واسه خودش

دوست دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اتنا مامان روشا
6 آبان 91 13:07
من هم به روشا شیر خشک اس ام ای پروگرس میدم که پیدا نمیشه به خاطر اسهالش دکتر ا ال داد که قیمتش 700/10 بود که خدا رو شکر بهش ساخت نان 2 هم میدم که قیمتش 7000 تومان هست خوبه ولی اس ام ای گلد پیدا کردم که برای زیر شش ماه است دکترش گفت به جای 3 قاشق 4 قاشق بریز که غلیظ تر باشه اینم بهش ساخت قیمتش هم 10:300 هست شیر خشکهای مناسب برای روشا رو با قیمت براتون نوشتم که امتحان کنید شاید مشکل لیلیا جون رفع بشه و بهش بسازه. پوشک هاگیس و پوشک جان به به که هر دو ترکیه ایی هستن با قیمت 35 هزار تومان هم من برای روشا میخرم بهش میسازه میخواهید این رو هم امتحان کنید.


مرسی اتنای عزیزم بوووس
مرسدس
6 آبان 91 13:33
غصه نخور مامانی...خوب میشه بهش روغن زیتون و خود زیتون و لواشک خونگی بده زود خوب میشه..
دوست گلم...من آپم..بیا به دیدنم[بوسه][بوسه]


مرسی مرسدس جون
مامان یاسمین زهرا
7 آبان 91 16:22
پس کو عکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانش الو بخارا و کدو و هندونه و ژله برا یبوست خوبن.


مرسی عزیزم چشم امتحان می کنم عکسم میزارم
amme maryam
9 آبان 91 13:32
elahi man bemiram barat niniiiiiiiii.



عمه دوست دارم
مامان وندا
9 آبان 91 21:59
آخی بمیرم برات عزیزم که اذیت شدی.....ما هم برا پوشک درگیریم....خورشید جون بهش کره بده ببین خوب میشه....ماساژ شکم هم خیلی تاثیر داره.....لیلیای نازم می بوسمت


خدا نکنه خاله
مامان تنها
11 آبان 91 5:00
وای خدای من امیدوارم خورشید جونم درست بشه قربونت برم لیلیا جونم.
amme maryam
14 آبان 91 10:01
shoonzdah mahet shode niniiiiiiiii....boos boos bosssssssss...ammeh mimireh baraatttttt. love love..
Sepi mami parmin
14 آبان 91 22:19
Khorshiddd ey baba kash midooonestam hafte pish vase mahsa 5 ta kharidam Az darookhoone haj tabeizi tooo shahid araghi Man gozaram miyofte age mikhay va dasht begiram barat? Doonei 14 kharidam Behem khabar bede