تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

lilia my little angel

دختر 16 ماهه من

1391/8/15 14:32
نویسنده : خورشید
2,687 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من 16 ماهگیت مبارک

ماشالله خیلی شیرین شدی خیلی

4شنبه دهم ابان ماه سال نود ویک خودت از جات بلند شدی و چند قدم راه رفتی به عشق پیشی هایی که تلوزیون داشت نشون میداد قربون اون قدمهات بشم منلیلیا

در مود هر چیزی که حرف می زنیم میفهمی  و میری سراغش

شبها موقع خواب میای سرتو میزاری روی شیکم من یا میای کلا روی سینه من می خوابی مثل کوچولوییات

خیلی جیگر شدی به پستونکت می گی مینا مینا

همه اسباب بازیاتو ور میداری میبری میریزی توی فن کویل مامان میتا

عاشقه پنیر کیبی گوجه فرنگی و خیار و تخمه و چی تلخ و کارتون با نینی هستی

یبوستت تقریبا خوب شده اخه مامان میتا از خود شرکت برات یه کارتون شیر سوپرامیل خرید دستش درد نکنه

شدیدا به پتو خرسیت وابسته ای تنها عروسکی دوستش داری و همش بغلش می کنی همین خرس پتوتهلیلیا

لیلیا

میدویی میری روی مبل میشینی فیلم تماشا می کنی

پدر کابینتهارو در اوردی از بس بازشون می کنی میری توش فضولی

لیلیالیلیا

عاشقه پیشی های توی خیابونی

 

ببین جوجه من خیلی عاشقتم خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان وندا
15 آبان 91 15:06
خدارو شکر که یبوستت خوب شده عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 آبان 91 15:27
شیطونیهای این بلاهامثل هم میمونه برای لیلیاجیگر.
مامان یاسمین زهرا
15 آبان 91 15:43
قدمهات مبارک
amme maryam
16 آبان 91 17:48
الهی که من فدای اون لاک پات بشم خوشگل خانوم. قربون اون خنده‌ها‌ی شیطونیت برم من! نمکدون خیلی‌ دلم براتون تنگ شده ها.... بوس بوس
Sepi mami parmin
17 آبان 91 5:59
Ey khoda man ghorboone un paha o nakhunaye lak zadat beram. Rah raftanet mobarak tanbalof khanum Khoda negah daret bashe asal khanum
ارین و مامانش
17 آبان 91 12:24
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O
آتنا مامان روشا
19 آبان 91 19:02
ماشا الله که راه رفتی خانوم ناز و چه گده خانوم پاهاتون نازه چشم نخوری ایشا الله
مامان دینا جون
21 آبان 91 21:27
شما هم به جشن تولد پروانه کوچولوی ما دعوتین.منتظرتونیم.
مامان تنها
25 آبان 91 0:41
قربون این دخمل نازز


بوسسس
مامان رومینا
28 آبان 91 15:51
ایستادنت مباااارک خوشگل خانم
شقایق
30 آبان 91 2:02
سلام خانومی ماشا.. به دختر نازت من می خوام برای نی نیم جشن دندونی بگیرم .. عکسای جشن دندونی دخملت خیلی ناز بودند ... فایلهاش و داری ؟؟ می شه لطفا برای من هم ایمیل کنی ؟؟ یک دنیاااااااااااا ممنونم shaghayegh121@yahoo.com من منتظرممممممم
نیم وجبی
28 آذر 91 20:26
وای چه نینی نازو بامزه ای دارین.به نی نی ما هم سربزنید خوشحال میشیم