تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

lilia my little angel

اولین کفش تاتی

1391/8/30 23:43
نویسنده : خورشید
712 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه  هفته پیش با بابا متین رفتیم بهار برات کفش صدادار خریدیم از همونجا که پات کردیم کل بهارو راه رفتی البته دسته بابا رو گرفته بودی ولی دیگه دوست داری همش راه بری فدات شم موقعی که می خوای راه بری دستاتو می گیری بالا و راه می ری میمیرم براتعاشقه کفشات شدی

تا می گم لیلیا 1 2 3 می دویی میای سمت من خودتو می ندازی تو بغلم

هفته پیش سرماخوردی ولی خیلی زود خوب شدی خداروشکر بدنت قویه مریضی زیاد نمیندازتت ایشالله همیشه سالم باشی

جدیدا خودت یاد گرفتی وقتی میری بالای مبل و میشینی خودت از پشت برمی گردی و اروم میای پایین

ولی یه وقتایی واسه اینکه مارو بترسونی میشینی روی مبلو دستاتو میاری جلو تا من جیغ بکشم توام غش می کنی از خنده خیلی شیطون شدی

به گل می گی bo ب و ضمه

وقتی می خوابونمت پوشکتو عوض کنم کی گم لیلیا جی جی خوردی می گی نه ماما می گم حموم رفتی میگی نه ماما خلاصه هر چی سوال می کنم می گی نه ماما فدات بشم من

جدیدا وقتی خوابت می گیره به  اتاق یا پتوت یا پای من اشاره می کنی تا بزارمت رو پام تا بخوابی یا ببرمت تو اتاق

پستونکتو که می خوای می گی می می یا مینا

هر چیزیم که من کیگم سعی می کنی تکرار کنی البته با زبونه خودت

اینم چندتا عکس جدید

اینجا مریض بودی تب داشتی

لیلیالیلیالیلیا

لیلیا عاشقه لوازم آرایش مامانش

لیلیالیلیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرنیکا
1 آذر 91 0:57
ای جان عروسک
amme maryam
1 آذر 91 11:38
من فدات بشم خوشگل شیطون ‌نمکی جونم. عمه مریم برات یه گربه خوشگل خریده نی‌نی جونم. تخس باش من عاشق دختر بچهای تخس هستم
amme maryam
1 آذر 91 16:31
yani mikham bokhorametaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان تنها
4 آذر 91 16:56
جیگرتو که انقد دلبر شدی
مامان وندا
7 آذر 91 16:49
مبارکت باشه عسلی خورشید جون کم پیدایی
مامان میعاد
8 اسفند 91 13:18
ما هم فهمیدیم از چه رنگ رژی خوشت میاد