تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

lilia my little angel

یک شب با بغض لیلیا

1391/12/6 0:49
نویسنده : خورشید
821 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پیش مثل همیشه کلی بازی کردیو موقع خوابت رفتیم توی تخت تا بخوابیم غر زدی که پاهاتو بخوارونم بعدم شروع کردی به دست زدن یعنی برام شعر بخون

منم لالایی هایی که دوست داریو واست خوندم تا رسیدم به لالالالا گل پونه.............

اومدی بغلم و سرت و گذاشتی رو شونم دیدیم هی صدای فیس فیس میاد و شونه هام خیس شد بلنت کردم دیدم ای وای بغض کردی و اشکات بی صدا دارن میریزن روی صورتت وای قلبم برات ترکید دلت گرفته بود الهی برات بمیرم اصرار داشتی که همش واست همین شعرو بخونم وتوام گریه کنی مگه دلم میومد ولی تا شعر دیگه ای میخوندم جیغ می کشیدی که همونو بخون جالبه که بی صدا گریه کردی وقتی هم خوابت برد تا نیم ساعت توی خواب بغض داشتی مادر برات بمیره عزیزم

دوست ندارم اشک بریزی قلبم تیکه تیکه میشه

اینم عکس لالا کردنت با بغض البته خودمم وقتی خوابیدی گریه کردم اخه جیگرم کباب شد

liliyaliliyaliliya

کاش می فهمیدم دلیل این بغض و گریه بی صدا چی بود عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

Sepi mami parmin
6 اسفند 91 16:51
اي جونم بميرم برات خاله قلبم تيكه تيكه شد، چرا بغض داشتي، خورشيد دلم هري ريخت پايين، اصلا تحمل اشك هيچ بچه اي ندارم، عزيزممممممم ديگه دارن بزرگ مي شن متوجه غم و غصه زندگيمون ميشن، خيلي بايد مراقب باشيم. ليليا جونم ايشالا هميشه بخندي، نبينم اشكاتوووو
Ammeh Maryam
7 اسفند 91 10:38
vayyyyyyyyyy??? dardesh too sare man bokhoreh!!!!!!!!!! nini man bemiram barat boghz nakoni eshghammmmmm...delem kheili gereft man too ghorbat akheh niniiiiiiiiiii....
پرگل
9 اسفند 91 10:46
اخیییییییییییی بغض منم ترکید..چرا اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عزیزمممممممم
نسرین مامان کوروش
10 اسفند 91 16:37
ای جونم ، آخه مگه میشه ی بچه بی صدا گریه کنه ؟ خیلی واسم جالب بود این پستتون
مراقبش باشید
من با اجازه لینکتون کردم شما هم اگه دوس داشتید لینک کنید


مرسی عزیزم منم لینکتون می کنم
مامان یاسمین زهرا
12 اسفند 91 16:19
نیگاش کن خدای من.دلم گرفت .عزیمممممممم از قول من 50 تا ببوسیدش


بووووسسسسسسسسسسسس
مامان وندا
14 اسفند 91 10:10
الهی بمیرم خاله جون دلت از چی پر شده..حالا چرا بی صدا قربونت بشم.... خورشید جونم از طرف من ببوسش و محکم بغلش کن
مامان فرشته کوچولو
14 اسفند 91 23:29
ای جانمممممممممممممممممم عزیزمممممممممم قربونت برم که بغض کردی و بی صدا اشک ریختی بچم دلش گرفته خب الهی که هیچ وقت دیگه غم به دلت راه پیدا نکنه عزیز دلم میبوسمت 1000 تا
سما مامان شاينا
16 اسفند 91 19:02
عزيز دلم نبينم بغض شما فرشته هارو خورشيد نازم تو هم گريه نكنى يوقت پيش دختر نازمون چون منم هر وقت گريه ميكنمو شاينا ميبينه همينمدلى تو خواب بغض ميكنه ولى اينكه بخواد براش شعر بخونمو گريه كنه.... قلبم تركيد واسش ايشلا فقط تو صورتش خنده ببينى
نرگس مامان باران
23 اسفند 91 10:40
اخه نااااازی قربونش برم چرا دلش گرفته بود ؟؟
بابای امیر علی
20 فروردین 92 17:14
سلام دوس دارید با پسرم لینگ کنید .بعدا ز لینگ کردنش بهمون خبر بدید تا شما رو هم لینگ کنیم متشکر
مامان نریمان
7 خرداد 92 9:25
وقتی خوندم بی اختیار گریم گرفت بمیررررررررررررررررررررم برای این عروسک زیبا .. الهی هیچ وقت اشک از چشماش برای غم و اندوه سرازیر نشه و لبش خندون باشه
مامان بنيتا
19 خرداد 92 18:01
نميدونم چي بگم باورم نميشه وقتي تك تك صفحه هاي وبتونو ميخوندم غرق در شادي ميشدم از داشتن مادري با اين سليقه كه ليليا جون مثل عروسك ميمونه اميدوارم هيچ وقت اشك ازچشمان زيباش جاري نشه


مرسی عزیزم بوووس