تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

lilia my little angel

مامانی،عزیزم

1391/12/13 12:36
نویسنده : خورشید
864 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم سلام

وای دیشب تولد مامان میتا بود خیلی خوش گذشت با اینکه خیلی روزای بدی رو دارم می گذرونم اما مهم نیست چون تو هستی

الان چند روزه یاد گرفتی راه میری می گی  عسیسیم ،عسیس یعنی عزیزم،عزیز ای بمیرم برات

بلاخره یاد گرفتی به من بگی مامانی البته به مامان میتا هم می گی اینقدر قشنگ می گی که می خوام قورتت بدم

از صبح که از خواب پا میشی همش می گی مامانی تا شب یه بندم دست منو می گیری می کشونی هر جا که خودت دوست داری بری

بدجوری جیگر شدی

اینم عکسای چند روز پیش که رفتیم خونه خاله سارا با دوستای خوبمون

لیلیا و تارا جون

liliya

لیلیا و درسا جون

liliyaا

لیلیا و تارا، حامی ،درساliliya

 دقت کنین به لب و دهن این وروجکا که دارن ماکارونی می خورنliliya

درسای مهربون لیلیارو بغل کردهliliya

اخه من قربونه اون نشستنت بشم مامانی

liliya

عاشقتتتتممممممممممممممم

liliya

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان وندا
14 اسفند 91 10:11
همیشه شاد باشی و خوش بگذرونی قند عسلم
مامان آرسام
14 اسفند 91 12:36
سلام مامان ليليا جون ماشاءالله دخمل نازي داري. آرسام من شيش ماهشه و من براش دنبال شير خشك خوب ميگردم الان دارم بهش هومانا ميدم ديدم كه شما نوشته بوديد نان خيلي خوبه براي وزن گيري آخه آرسام 500 گرم وزن كم داره از حد نرمال ولي دكترش ميگه اشكال نداره ولي من خودم خيلي روي وزن آرسام حساس هستم ولي ميترسم كه شيرشو عوض كنم چون شنيدم بچه اسهال ميشه . به نظر شما چيكار كنم بعد هر چند ساعت بهش شير بدم بهتره براي وزن گيريش ممنون ميشم راهنماييم كنيد.


سلام عزیزم
ببین وزن بچه کاملا ژنیتیکیه این به من ثابت شده در مورد شیر من هر 3 ساعت میدادم کم کم میاد دستت ساعتاش
نان شیره خوبیه ولی دختر منو یبس می کرد در مورد شیر خشک خیلی تحقیق کردم تا همین الان که دیگه دخترم داره به 2 سالگی نزدیک میشه
تمام شیر خشکها فرمولشون مثل همه ولی خوب از نظر کیفیت یکم با هم فرق می کنن
مهم اینه که به پسرت چی بسازه که اسهال نشه و یبوست نشه ودل درد نگیره
خوب اینم باید امتحان کنی ببینی کدوم بهش میسازه
ولی خیلیا حتی چندتا از دکترهایی که من رفتم می گفتند که شیر هومانا زیاد جالب نیست
یه سری از شیرا مثل نان کالریه بیشتری دارند نسبت به مثلا ببلاک برای همین روی وزن گیری یه مقدار بهتر عمل می کنند که بازم بستگی به ژنتیکه پسرت داره کلا زیاد خودتو توی این مساله اذیت نکن من الان می فهمم که نباید انقدر خودمو سر شیر خشک اذیت می کردم
به خدا اصلا چیزه مهمی نیست که مادرا خودشونو درگیرش می کنن حالا به این نتیجه میرسی
موفق باشی هر سوالی داشتی من در خدمتم بوووس
مامان فرشته کوچولو
14 اسفند 91 23:31
ایشالله که همیشه شاد باشی و بهت خوش بگذره با دوستای نازت عزیزم
Sepi mami parmin
19 اسفند 91 1:52
خوش به حال حامي بين سه تا جيگررررر
ملیسا
4 خرداد 92 2:59
بوووووووووووووس واسه همشووووووووون