تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

ددی مهربون

1392/6/1 12:53
نویسنده : خورشید
1,528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم الان که دارم این مطلبو می نویسم تو کنارم روی مبل خوابیدی هر وقت می خوابی من اول لباتو بوس می کنم خیلی لذت بخشه خیلی

2 شنبه شب تولدم بود خیلی خوب بود دست ددی و مامان جون درد نکنه برام گوشی experia خریدن

خانواده همه با هم 500 تومن بهم دادن خاله ها و بچه ها شون مامان جونی و باباک و خاله نسرینم 200 تومن

سوگند جون و چکامه جون دوست دخترای دایی فرشید و پسر خاله خشایارم برام لباس و لوازم ارایش

بابا متینم برام یه کفش و یه شال

مامان عصی و عمه مریم و خاله شهره و خاله ایدا هم زنگ زدن تبریک گفتن با کلی از دوستام

خلاصه دست همه درد نکنه

اما بهترین هدیه عمرم تو بودی که خدا 2 ساله پیش بهم داد ممنونم ازت خدا جون

می خوام بگم که تو خیلی ماهی خیلی مهربونی امروز به من می گی مامان خوشید اسمم عسله بعد می گی بارانه می گی یا عسل یا باران بهت می گم خوب باشه لیلیا اسمت چیه می گی باران بعضی وقتام می گی عسل از بس اهنگ عسل خانومو واست خوندم

 

هفته پیش قشنگ بزرگ شدنتو دیدم

وقتی واسه اولین بار بدونه کمک من پله های سرسره پارکو رفتی بالا دیگه ترست ریخت دیگم از بچه ها نمیترسی هر کی میاد می گی دستمو بگیر با هم سر بخوریم من عاشقتم

خیلی قرتی شدی خیلی

این پستو گذاشتم تا بدونی ددی چقدر دوست داره

اولا که هر چی می خوای برات می خره هر چی که بخوای

امروز می گفتی ددی دستگاه کارت خون می خوام کارت بکشم کاغذ بده

ددی گفت بریم ببینیم اسباب بازی فروشی ها یه همچین چیزی دارن که پیدا نکردیم

ددی گفت خوب یا مجبوریم ماشین حساب رولی واسش بخریم یا فیش پیرینتر خوب اینام خیلی گرونن اخه اسباب بازی نیستن که فیش پیرنتر از 500 شروع میشه ولی ددی گفت من می گیرم واسه بچم

اخه تو هیچ اسباب بازی هم دوست نداری هیچی فقط دستگاه کارت خوان و یکمی هم به وسایل دکتریت علاقه داری در حد 10 min بازی کردن

لوازم ارایش دوست داری کباب پیتزا کارت خوان کارت عابر بانک Ipod ipad گوشی iphon و اپلیکیشن های ایفون و ایپد skype viber پتو خرسی ماکارونی موشک سرزمین عجایب یخ نوشابه بلال دددر از هر نوعی

از همه مهمتز موزیک کامران هومن ارمین تتلو بنیامین سامی بیگی وحامد منصور اینا افراد و چیزها و خوردنی های مورد علاقه لیلیا خانومه

بی نهایت قشنگ شعر می خونی گل پامچال 4 بیت اولش حمومک مورچه داره  تاب تاب عباسی توپولویم توپولو تاپ تاپ خمیر دختره اینجا نشسته لی لی لی لی حوضک توپ قلقلی  و قصه ساختگی و ترکیبی خودت و مامان میتا (یه روز یه مورچه بود که خونش توی تراس بود همینطوری که داشت می رفت پیشه مامانش یهو افتاد و دمبش کنده شد بعد دمبشو برداشت و برد پیشه اقا پینه دوز گفت اقا پینه دوز دمبمو بدوز اقا پینه دوز گفت من که نخ ندارم برو از جولا نخ بگیر بیار تا دمبتو بدوزم مورچه رفت پیشه جولا و گفت جولا نخ بده نخ به پیندوز دم دمبم بدوزه قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید)

اخه عزیز من این مورچه نبوده که موش بوده خیلی با مزه و تند تند تعریف می کنی اینو

شنگولو منگولو با کلی سانسور تعریف می کنی

اینارو که گفنمو  بدونه کمک من می خونی بقیه شعرارم که اکثرا مربوط به خاننده های مورد علاقته با کمک من می خونی

هر چی میشنوی سریعا خفظ می کنی و تحویل میدی

لیلیا امروز می گفتی مامان اسم من عسله یا باران می گم مامان جان اسمت چیه می گی عسل از صبح این موضوعو عنوان کردی نمیدونم دلیلش چیه می گی بگو عسل شاید به خاط اهنگ عسل خانومه ولی من بهت می گم عسل می گی بلهتعجب می گم لیلیا جواب نمیدی

اهان می گی مامان پیانو می خوام می خوام پیانو بزنم

یه چیزه جالبه دیگه دیروز گفتی مامان شعر بخون واسش دخترم دوست داره خوشید جونم صدات قشنگهه(یعنی شعر بخون واسم دخترم دوست داره یعنی خودتو می گی) ا

 

خلاصه خیلی گفتنی دارم خیلی نمی دونم از کدومش بگم میریم بیرون می گی مامان بریم مهدی بگم اقا مهدی جوجولات بده بخرم با بستنی(سوپرمارکتیه دم خونه)

همه مغازه دارارو میشناسی اونام عاشقه تن

اصلا یه موجود عجیبی هستیاااا

چند روز پیش روی پشت بوم خاله مریم داشتیم بادبادک هوا می کردیم بعد همش می گفتیم بچه ها ارزوهاتونو بنویسید روش بعد روشنش کنیم از اون روز می گی مامان ارزو کنیم بادبادک هوا کنیم

تو دست نزنیااا دستت می سوزه

می گم لیلیا از دستت ناراحتم گریه می کنم غصه می خورمااا می گی نه مامی غصه نحور گریه نکن بچم ناراحت میشه خودتو می گی

جدیدا می رم دست شویی میای پشت در می گی خوشید جونم درو باز کن می خوام نازت کنم بوست کنم  برات بخرسم (برقصم])حالا تو حالت عادی این کارو نمی کنیاااا مثلا می خوای منو گول بزنی درو باز کنم

اگرم بفهمی دارم میرم دست شویی می گی خوشید جونم درو نبندیا باز بزاریااا می حوام برات بخرم بوست کنم نازت کنم

تا میبینی من عصبانیم سریع اجازه می گیری مامان خوشید اجاده میدی جوجولات بوهورم اجازه می دی ماتیک بزنم مامان خوشید لطفت بهم ماتیک بدین مامانی ماتیکه ویتامینه بدین بریم بخریم خوب

می گم لیلیا ماتیک بزنی چی میشه می گی پوستت خباب میشه لبت خباب میشه اقا دکتر سوسن میزنه

یه چیزیم که یاد گرفتی اخر همه جمله هات یه خوب می گی مامان خوشید ماتیک بدین خوب

بریم دد خوب مامان جی جی بدین به من خوب چی میشه(یعنی مگه چی میشه)

وایی خیلی بلایی میدونی به نظر من تو خیلی دلبری اصلا نمی دونم چی بگم

روز به روز بیشتر از دست کارات و حرفات شاخ در میارم مثل ادم بزرگا می مونی ولی خیلی مهربونی خیلی بلدی دل همه رو چه طوری به دست بیاری

 

چند وقت پیش بهم گفتی خوشید جونم سوسک مفنوعی بخر براوش(سوسک مصنوعی بخر برام )اخه توی یه مغازه اسباب بازی فروشی یه بار بهت نشون داده بودم منم رفتم برات خریدم خیلی باحال بود تات می فهمیدی یکی ازش میترسه مینداختی روش

بعدشم گذاشته بودیش روی میز می گفتی سوکی غدا خوردی بعد از طرف اون می گفتی اره راه

بعد می گفتی سوکی حالت بده قرص خوردی بعد از طرف اون می گفتی اره اره

اخه مادر من این همه اسباب بازی های خوشگل داری این چه کاریهمشغول تلفن

یه حرف قشنگ :

شبا که می خوایم بخوابیم یادت دادم من دعا می کنم توام می گی امین مثلا می گم خدایا همه مریضارو شفا بده توام می گی امین از اون وقت که یادت دادم هر کس که بگه خدایا ...... تو می گی امین تا میریم توی جامون که بخوابیم اول می گی مامان خوشید امین بگو دستاتم می گیری بالا رو به امون می گی خدا اسمونهایشالله همه دعاهات مستجاب شه فرشته من

ببین جوجه من عاشقتم

lilia

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 شهریور 92 0:57
خصوصی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 شهریور 92 0:59
تولدت مبارک دوستم ،آرزومیکنم بهترین روزهاروداشته باشی درکنارعروسک خوشگلت


مرسی دوست مهربوونم
رز
4 شهریور 92 5:50
افرين به ليلياي باهوش


مامان یاسمین زهرا
4 شهریور 92 16:45
چقدر شیرین زبون شده ماشاا... تولدت مبارک خورشید جون


بووووسس
ammeh Maryam
16 شهریور 92 21:10
JOOOOOOOOOOOOOONNNNNN!!!!! vay in che khoob bood khorshid joon. namakdoone man fadash besham ishallaaaaaa.
عاطي مامان حسين
30 شهریور 92 14:01
سلام خورشيد جون اميدوارم اوضاعت خوب باشه و حال دلت بهتر باشه ميام ميخونمتون ...ماشاالله به ليليا كه اينقده جيگر شده انشاالله هميشه در كنار هم شاد باشين و رنگ غم نبينين ديدم نوشته بودي اسباب بازي عابر بانك دوست داره عزيزممممم كلي خندم گرفت تو بازارچه نينيسايت يه صندوق خريد آگهي داده بود يه نگاه بنداز شاد به دردش بخوره اينم لينكش http://www.ninisite.com/bazaar/detail.asp?itemID=58071 ضمنا هر چي وبلاگمو ديدم برام رمز نذاشته بودي مهم نيست عزيزم اگه راحت نيستي اصلا اشكالي نداره بهم ندي من ميام و ليليا رو ميبينم بسمه
عاطي مامان حسين
30 شهریور 92 14:06
سلام خورشيد جون اميدوارم اوضاعت خوب باشه و حال دلت بهتر باشه ميام ميخونمتون ...ماشاالله به ليليا كه اينقده جيگر شده انشاالله هميشه در كنار هم شاد باشين و رنگ غم نبينين ديدم نوشته بودي اسباب بازي عابر بانك دوست داره عزيزممممم كلي خندم گرفت تو بازارچه نينيسايت يه صندوق خريد آگهي داده بود يه نگاه بنداز شايد به دردش بخوره اينم لينكش http://www.ninisite.com/bazaar/detail.asp?itemID=58071 ضمنا هر چي وبلاگمو ديدم برام رمز نذاشته بودي مهم نيست عزيزم اگه راحت نيستي اصلا اشكالي نداره بهم ندي من ميام و ليليا رو ميبينم بسمه