تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

lilia my little angel

ویروس

1392/6/4 21:44
نویسنده : خورشید
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ناراحنم خیلی

این تابتون خیلی مریض شدی

امروز صبح از خواب که پاشدی می گفتی مامان درد می کنم  فهمیدم تنت درد می کنه

بعد دیدم همش به خودت می پیچی فهمیدم دستشویی داری

از روزی که شروع کردم ملین بهت می دم الان 3 روزه بود که شکمت خوب کار می کرد

فکر کردم ماله همونه ولی دیدم نه چشمات مریضه

اومدی روی مبل خوابیدی اصلا حال نداشتی از جات بلند بشی موقع نهار یکم غذا خوردی گفتی مامان بریم بخوابیم خودم خوب میشم

از خواب که بیدار شدی دیدم تب داری شدید همشم گریه می کنی می گی مامان عق میاد یهو بالا اوردی بردمت دکتر دکتر گفت ویروسه بهت ضد تهوع داد و تب بر

مامان یکم کمتر باید بریم پارک از بس میریم بیرون مریض میشی

الانم داشتم بهت سوپ میدادم یهو چشمات بسته شد خوابیدی تا حالا ضد تهوع بهت نداده بودم ماله همونه ایشالله بیدار شدی دیگه بالا نیاری عشقکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه ی آتنا
5 شهریور 92 19:57
خدا کنه زوووود خوب یشههه


مرسی عزیزم
مامان نوژا جونی
6 شهریور 92 11:54
عزیزم من گه گداری وبلاگتو میخونم و فهمیدم لیلیا جون مثل نوژای منیبوست داره .من نوژا رو چندتا دکتربردم بهش پارافین خوراکی دادند خیلی موثر.داروخونه ها دارند وضرری هم نداره 1 سیسی بهش بدی کافیه.چون خودم خیلی ازین بابت اذیت شدم وهمش نگران بودم گفتم به شماهم بگم که با این دارو خیلی بهتر میشه.جوری شده که نوژاجون 3 هفته تا 1ماه دیگه موقع دستشویی کردن اذیت نمیشه چند وقت یکبار سراغش میاد و من بهش پارافین رو میدم چند ساعت بعد اثر میکنه.امیدوارم لیلیا جون زودتر خوب شه.


مرسی عزیزم از راهنماییت بووووس

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 شهریور 92 8:23
آخی! خوشگل خانم ما برای چی مریض شده؟؟؟نازی گلی، انشااله زود زود خوب میشی حتما ویروسیه


مامان دینا
2 دی 92 23:56
سلام مامان لیلیا جووونی خودتو ناراحت نکن دینای من هم از این ویروس گرفت و تولد 1 سالگیشو بیمارستانی شد تااااااااااااااااازه کلی نی نی دور و برمون هم اینجوری شدن اما خدا رو شکر خوب شدن انشالله لیلیای نااازتون هم زود زود خوب میشه