تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

lilia my little angel

داغوونم

1392/6/6 21:25
نویسنده : خورشید
1,710 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز سوم مریضیته همین الان دوباره بردمت دکتر

نمیدونم چیه این ویروسه لامصب توی این 3 روز از روی مبل تکون نخوردی دراز می کشی روی مبل پا میشی داروتو می خوری با گریه پیمونه داروتو از من می گیری یهو همشو سر می کشی خیلی دلم برات می سوزه خیلی مظلومی خیلی اصلا اذیت نمیکنی من گریه می کنم می گی مامان اشکشو ببینید اشکتو پاک کن گریه نکن غصه نخور من پیشتمماچ

lilia

lilia

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ارنیکا
7 شهریور 92 0:27
عزیزم ایشاال زود زود خوبشی ارنیکای من هم امروز روز سوم مریضیه 4 تا. امپول با یه سرم که توش دو تا امپول زدن خورده هنوز یه امپول دیگش مونده شده عین. ابکش


اخی الهی ایشالله ارنیکا جونمم زود خوب بشه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 شهریور 92 0:34
قربونت برم عزیزم که مظلومی و خودتم داروتومیخوری آفرین گلمخیلی ناراحت شدم که مریض شدی خاله
خورشیدجون ایشالا زودخوب میشه لیلیای خوشگل دوست داشتم میدیدمتون ایشالا دفعه بعد .میبوسمتون


مرسی انا جونم ایشالله عزیزم
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 شهریور 92 8:25
کاملا معلومه که بی حاله و ضعیف شده. انشااله زود زود خوب شی خوشگله. خورشید جون، گل دخمل نازتو کلی ببوس


مرسی خاله هدی جون بوووس
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 23:06
اخیییییی عزیزمممممم خیلی ناراحت شدممم
ایشالا زودی خوب بشی خوشگلمممممم


مامان ترنم
8 شهریور 92 3:26
انشالا بلا دورشه و هر چه زودتر خوب خوب خوب بشی خوشگل خانومی

ممنونم عزیزم

مامان بنيتا
9 شهریور 92 17:44
عزيزم اميدوارم زود خوب شي
مامان رومینا
9 شهریور 92 18:11
الهی......ایشالا زودی حوب شه این فرشته کوچولو...وقتی بچه ها مریض میشن انگار آدم یه چی گم کرده...
عمه ی آتنا
12 شهریور 92 14:02
معلومه خیلی بی حاله الان خوبه حالش؟ امیدوارم بار بعدب که به وبتون سر میزنم یه عکس خندون و شادو از لیلیا ببینم
مامان نوژا جونی
13 شهریور 92 11:29
عزیزم من ازخواننده های همیشگیه وبت هستم میشه رمزای مطلباتو به منم بدی؟
ammeh Maryam
16 شهریور 92 21:09
fadat besham nafas man, ghorboone oon jest aks gereftanet besham man...miboosamet hezar ta zoodi khoob besho niniiiii.
ندا مامان یاسمین زهرا
18 شهریور 92 13:25
آخی بمیرم چقدر مظلومه
محبوب
18 شهریور 92 16:13
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ....
مهدی طالبی
26 شهریور 92 23:56
سلام خوبید انشالله؟ بنده را یادتون میاد؟ نی نی سایت؟ کتاب دایره المعارفی برای نگهداری از کودکان؟ اگه یادتون اومد سری به وبلاگم بزنید فقط اومدم بگم این چیزی که داره با این سرعت می گذره عمر ماست التماس دعای فراوان