تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

lilia my little angel

شب تولد مامانی

1390/5/27 16:57
نویسنده : خورشید
460 بازدید
اشتراک گذاری

دخملییییییییی امشب شب تولدمه هنوز هیچکی یادش نبوده که بهم تبریک بگه فقط مامان میتا گفته

تصويرGoody

بابا جون من منتظره کادوام....................

راستی گلم دیشب خیلی ذل ذرذ ذاشتی دلم میخواد بیام تند تند برات بنویسم اما به خدا وقط نمیشه یا دارم به شما شیر میدمشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے یا پستونکتونو میندازی باید بیام کنارت همش پستونکو بهت بدمشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے بعد باید پوشکتو عوض کنمبعد باید بغلت کنم باهات حرف بزنمبعد اگه خدا بخواد شما لطف می کنی به مامان و میخوابیشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے   تازه کار خونه............

اما دخملم خدا می دونه چقدر این کارا لذت بخشه من کیف می کنم عسل مادر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
27 مرداد 90 17:33
تولدتون مبارک. انشاا... در کنار خانواده ی گلتون سال های سال با خوشی وسلامتی زندگی کنید. به ما هم سر بزن
مرسی عزیزم
Amme khanoom
1 شهریور 90 18:50
ma ke zang zadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmm. tavallodet dobare mobarak azizammmmmm.