تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

lilia my little angel

یه اتقاق جالب

1390/5/29 1:55
نویسنده : خورشید
457 بازدید
اشتراک گذاری

بمیرم الهی امروز کلی بالا اوردی و من کلی غصه خوردم

اما............

اما..............ا

مروز شما روی بابایی پی پی کردی مادر

راستی من دیشب از بابا متین یه 100 دلاری با یه کیک خوشگل کادو گرفتم

لیلیای مامان عاشقتم که حساسیت صورتت خوب شد دختر عزیزم د

وست دارم یه دنیاااااااااااااااااااااااااااااا

راستی نفسم امشب شبه قدره شما لطف کردی و پیش مامان میتا خوابی بابا جونم که رفته شمال بابایی هم خونه خودمونه   من کلی دعا خوندم و واسه همه دعا کردم کلی از خدا خواستم همیشه سالم و سلامت باشی هم شما هم همه آدما مادرم یادت باشه هر وقت بزرگ شدی شمام توی این روزا واسه همه دعا کن دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Amme khanoom
1 شهریور 90 18:50
I miss YOU!