تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

lilia my little angel

لالا کردن

1390/7/25 21:50
نویسنده : خورشید
554 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی خیلی خوشخوابم اینقدر ناناز می خوابم که نگو همش مامانم قربونم میره هی چیلیک چیلیک ازم عسک می گیره هی میگم مامانی نکن اخه چقد عسک می گیری خوب بسه دیگهاما چه کنم از دست مامانی........

حالا بگم براتون از خوابیدنم من دیگه عادت کردم مامانی بیاد صورتشو بچبسونه بهم تا لالا کنم اینقدر نگاش میکنم تا لالام بگیرهشِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے البته من یه چندتایی عادتای دیگم دارم پتو خرسیمو می کشم رو صورتم محکمم بغلش میکنم دوستش دارم حالا بریم چنتا از عسکای لالا کردن منو ببینیم

موش موشی لالا کرده

پستونک خوشمزه دوست خوبم

موش موشی لالا کردهموش موشی لالا کرده

موش موشی لالا کرده

موش موشی لالا کرده

موش موشی لالا کرده

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamani helena
25 مهر 90 22:57
salam azizam mshala dokhmalet kheili naze pishe ma ham biyayd
AMME KHANOOM
2 آبان 90 20:34
ey dardet too sare man! fadaye oon lala kardanet beshaaaaammmmm.ghorboone oon dahanet besham mannnnnnn...............i love you niniiiiiii...eshghe mayi haaaaa...ishalla zoodtar biyay bebinamet ke delam rafttttttttttttt.
amme khanoom
3 آبان 90 17:51
ey fadaye oon lala kardane khoshgelet besham man ...booooooooooooossssss