تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

lilia my little angel

النگو

1390/7/29 18:14
نویسنده : خورشید
595 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با باباجون و مامان میتا و مامان خورشید رفتیم بیرون باباجون واسم ٢ تا النگو خوشگل خرید بعد مامانیم دستم کرد باباجون بزرگ که شدم میپرم بوست میکنم اخه الان من و مامانی همشش پیشه شما و مامان میتا هستیم میبینم که چقدر منو بغل میکنیدو راه میبرید گردش میبرید حموم میبرید تازه یه وقتایی که من مامانیمو اذیت منیکنم مامانی عصبانی میشه شما مامانیو دعوا می کنید که منو دعوا نکنه فعلا تشکر مامانیو پذیرا باشید تا من بزرگ شمو کلی بوستون کنم اینم از عسک النگوام

النگوام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مسافر كوچولو
29 مهر 90 18:40
واي چه النگوي خوشكلي داري ناز دخمل.مباركت باشه
mamani helena
30 مهر 90 13:25
salam khale joon mobarake enshala kharid arosit
bita
3 آبان 90 16:11
qorboone oon dastet beram