تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

واکسن بی تربیت 4 ماهگی

1390/8/18 17:16
نویسنده : خورشید
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامان خوچید چلا منو بردی امپولم زدی؟؟؟؟niniweblog.comhttp://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik2/nursesmileyf.gif بابا متین چرا؟؟؟؟

اخه من نینیمشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے دردم اومد.....گریهههه کردم اخههههاخه صبح اومدی  لباس تنم کردی من خوشحال شدم دارم میرم ددر بعد منو بردی واسکن زدی همشم تند تند می گی عزیزم اشتالی نداره واسکن خوبه بعدنی ها که بزرگ شدی ملیض نمیشیییی... ای بابا...

اخه من لالا بودم امپولم زدین

واکسن لیلیا

اینم بعد از واسکن ببینید اشکامووووووو چشمام پر اشکه از بس گلیه کردم صورتمم قلمز شده

واکسن لیلیا 

مامان خورشید:اللهی برات بمیرم مادر واکسن که زذیم اومدیم خونه تب کردی اونم چه تبی ولی صدات در نمیومد اروم ناله می کردی انقدر جیگرم برات اتیش گرفته بود که می خواستم زار زار گریه کنمniniweblog.comبرم تو دیوار

اللهی برات بمیرم تا صبح گریه کردی دلم خیلی اتیش گرفت برات مخصوصا واسه اون چشمای تبب دارتواکسن لیلیاواکسن لیلیالیلیا و واکسن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Amme khanoom!
18 آبان 90 17:38
vayy joonammmm...khorshid in ninimoon cheghadr bala hastaaaaaa!!! midoone chejoori dele hame ro be dast biarehhh! fadat besham ishallaaa.. zoodi biyayn to ro khodaaa
Amme khanoom!
26 آبان 90 9:00
fadat besham ke oof shodi o mazloom shodi.....