تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

تقدیم به مامان عصی و بابا جون و عمه ها

1390/8/18 19:04
نویسنده : خورشید
912 بازدید
اشتراک گذاری

من خیلی دوستون دارم با اینکه ازمون دورین این عکسامو تقدیم می کنم بهتون تا بیام و لپامو بهتون تقدیم کنم

 لیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولیلیلیا عشقولی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هما
18 آبان 90 18:15
آخی... نازی.. خدا حفظش کنه این فرشته ی بهشتی رو. یعنی نی نی ما هم باید آمپول بزنه و کلی گریه کنه ... بوس واسه لپای نازش
سمانه مامان کیمیا
18 آبان 90 18:40
سلام چه دخمل نازی..... دخمل منم متولد 15 تیر 90 هست به هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان بیتا
18 آبان 90 19:20
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
AMME KHANOOM
18 آبان 90 22:33
بیا اینجا...خودم میبرمت mamas o papas برات قاقا لیلی‌ می‌خرم میبرمت hamleys برات قاقا لیلی‌ می‌خرم میبرمت sanrio برات قاقا لیلی‌ می‌خرم....جیگر تو رو با اون مامیت برم که تند تند برای ما عکس میزارییین.
عمه بیتا
22 آبان 90 10:14
الهی من فدات بشم عروسک کوچولوی من
Amme khanoom!
26 آبان 90 8:58
kojayi niniiiii...delam tang shode barat dobareeeee.
asal
2 آذر 90 17:07
ماشالله به این دختر خانم ناز و تپل.خدا حفظش کنه