تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

پری کوچولوی شهر آرزوها

1390/9/2 20:42
نویسنده : خورشید
2,036 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان فدات بشم که  که اینقدر شیرین شدی خوردنییییییی قربونت برم که ذوق کردن یاد گرفتی تا یکی میاد پیشت یا منو میبینی یا باهات بازی می کنیم ذوق می کنی جیغ کشیدن که ذیگه واویلا قربون اون شصت پات بشم که همش تو دهنته ....دیگه ما سرت داریم خودزنی می کنیم همه با هم دعوا دارن کی زودتر بغلت کنه

همینطوریم که با دلبریات داری طلفات میدی

میدونی چیه؟؟؟؟

به نظر من تو همون ستاره کوچولویی هستی که من تو بچه گیام به مامان میتا می گفتم مامان این ستاره منه آرزومه از آسمون بچینمش واسه خودم...............

حالا من خودم مامان شدم اما حالا اون ستاره کوچولو اومده تو بغلم

تو پری کوچولوی شهر آرزوهای مامانی اومدی به من زندگی ببخشی دوست دارم به اندازه همه ستاره کوچولوهای تو آسمونعزیزم من سعی می کنم و قول میدم که بهترین مراقبت و ازت بکنم تا بزرگ بشی.

اینم از عکسهای خوشگل فرشته کوچولوی مامان در 4 ماه و 15 روزگی

فرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولوفرشته کوچولو

 

این تل رو خودم واسط درست کردما گلشو وقتی حامله بودم واسط قلاب بافی کردم عشقم

فرشته کوچولو



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عباسی
2 آذر 90 22:18
سلام خدا این کوچولوی نازنین وشیرین تون رو حفظ کنه.. وبلاگتون خیلی خوب و پرمحتواست..خیلی قشنگ و روان برای فزرند دلبندتان می نویسید.
Amme khanoom!
3 آذر 90 11:14
salam aziiiizam, man o Bita asheghe in gole saresh hastiiiiiimmmm.... miboosam hamatoono be omide didare zooooooode zooooooodetoon. LOVE LOVE
mamani helena
3 آذر 90 22:56
salam azize khale vay nazi mese fereshteha shodi nanaze khale


مرسی خاله جونم هلنا جونم و ببوسسسس
رهگذر
4 آذر 90 2:31
نتونستم چیزی نگم این خانومی واقعا فرشتست خدا واستون حفظش کنه واقعا دلم ضعف رفت واسش
AMME KHANOOM
4 آذر 90 21:24
fadaye oon ghombolet besham mannnnnnnn.....


عمه دوستتتتت دارممممم