تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

اولین برف

1390/8/18 20:59
نویسنده : خورشید
893 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا پارسال این موقع تو توی دل من بودی از دیروز برف میاد دیروزم یه عالمه لباس تنت کردم بردم دکتر واسه چک اپ ٤ ماهگیت چه برف نازی میومد منم پتوتو کشیدم رو صورت خوشگلت که برفا نریزن روی صورتت

الهی قربونت برم وقتی بردمت پیش دکتر معاینت که می کرد میخندیدی دکتر باوریان میگفت واییی چه دختر خوش اخلاق و خوش خنده ای داری بعدش گفت خدارو شکر همه چیز دخترت عالیههه

ازم سوال کرد لیلیا شصت پاهاشو می خوره گفتم نه هنوز الهی دورت بگردم انگار شنیدی بهت بر خورد اخه وقتی از مطب دکتر برگشتیم شروع کردی به گرفتن پاهات

گل مادر

تو خیلییییی ملوسی بعدم بردمت پشت پنجره و برف و بهت نشون دادم چقدر برات جالبه از پشت پنجره بیرونو دیدن

niniweblog.com

دلم میخواد وقتی بزرگ شدی همه با هم بریم ادم برفی درست کنیم عزیزم عشق کوچولوی من به امید اون روز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

AMME KHANOOM
18 آبان 90 22:34
jigare in pahaye koochoolooto beram mannnn....
mamani helena
20 آبان 90 12:36
salam azizam vay che naze khordani shode ba in aksash
mamani helena
23 آبان 90 17:32
تمام لذت عمرم در این است که مولایم امیرالمومنین است عید رو به شما و خانواده گرامی و نی نی گلتون تبریک میگم
مامان شايان و پرنيا
2 آذر 90 8:40
عاشق اين خانوم خوشگله شديم هوارتاااااااااااا


فدات بشم عزیزم
مامان رامیلا
2 آذر 90 19:06
سلام
چه نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه .


مرسی مامان ر امیلای عزیز