تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

5ماهگیت مبارک باشه کوچولوی خوشگلم

1390/9/18 22:56
نویسنده : خورشید
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی من توی ٥ ماهگیniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دورسر:42niniweblog.com

وزن:6700niniweblog.com

قد:64niniweblog.com

 

 

عشق کوچولوی من دو روز پیش 5 ماهت تموم شد و شما وارد ماه ششم زندگیت شدی قربونت بشم من دکتر باوریان گفت شروع کنم بهت فرنی بدم connie_feedbaby.gifکلی هم کیف کرد از باهوشیت و شیطنتات الان دیگه کاملا قلت میزنی و شصت پاهاتو می خوری و شدیدنا تمایل داری که بشینی گردنت و نگه می داری اسباب بازیات و می شناسی من و بابایی مامان میتاو بابا جونو میشناسی کلی آواز می خونی و جیغ میزنی و سمفونی اجرا می کنی کاملا کلمه اه رو می گی هر کی بگه تو در جوابش اه اه میکنی....کلمه ای که می گی و من عاشقشم اینه(گی یو)وای می خورمت اخرش

 همه جور قطره ای رو بر خلاف همه بچه ها می خوری حالا چه خوشمزه باشه چه نه مخصوصا قطره آهن لثه های کوچولوت تاول زده می خوای دندون دراری.....مامان بمیره....

واسمون ذوق می کنی و قش قش می خندی عاشقه قصه رنگین کمونی و موقع شیر خوردن با لباسم و موهام بازی می کنی صورتمو که بهت نزدیک میکنم دستای خوشگلتو می کشی روی صورتم واست یه عروسک سرنده پیتی خریدم که بغلش می کنی و خودت میخوابی دوست داری دستامو بزاری روی صورتت تا بخوابی واییییییییی خیلی شیرین شدی تو دارم واست می میرم شبها که همه می خوابن تازه شروع می کنی به آواز خوندن خدایا تو یه کوچولوی دوست داشتنی هستی که همه زندگی ما شدی

راستی دیروز موهاتو کوتاه کردم عشقم واسه اولین بار


اینم از عکسای گل دخترم ٤ ماهه و 5 ماهگی

اولین غذای لیلیا خانوم

lmmgفرنی لیلیا

مامان لثه هام می خوارنگل منگل منگل منگل من

کلاهم قشنگهههههههههههههه؟؟؟؟

گل من

من و باباییم

گل منگل من

اینم از دست و پای گلم توی 5 ماههگی

گل منگل منگل منگل من

اینم از عسک منو علوسکم که مامان خوچیدم واسم خلیده منم باهاش لالا می کنم

تازش این گل سر که می بینید مامان خوچید بلام بافته ملسی مامانی

گل من

تازه من پاهامم می خوووووررررمممم

گل من

بفرمایید گل............

عشق مامانعشق مامان

مامان داره گشنم می شه هااااااااااااااا

دیگه زیاد گشنم شدددددددددددددعشق مامان

مامان من میمی موووووووووو می خواااااممممعشق مامان

اگه دوباله دیر بهم می می بدی من می دونم و شمااااااااا

عشق مامان

از دست این باباجون همش لپای منو میگیرهعشق مامان

اینجام که نچستم روی شیکم گنده باباجونو دارم کیففف می کنم

عشق مامان

اینم یکی از هنرهای من..................

عشق مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فرناز مامان رادین
18 آذر 90 16:33
سلام دوست خوبم.ممنون که به ما سر زدید.ماشاا.. به ابن کوچولوی ناز که هم خودش هم اسمش حسابی خوردنیه... امیدوارم همیشه شاهد شادیهاش باشید
بیتا
18 آذر 90 23:05
الهی فدات بشم من.دارم میمیرم
AMME KHANOOM
18 آذر 90 23:36
salam nini nafasssssss......fadat besham ke ghaza khordiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............fadat besham ke pa mikhoriiiiiiii....bodo bia pishe amme maryam o maman essi o baba joonnnnn.....LOVE LOVE LOVE