تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

lilia my little angel

توجه توجه:حریره بادومم به فرنی اضافه شد

1390/9/21 0:06
نویسنده : خورشید
905 بازدید
اشتراک گذاری

به به دختر گلم الان 6 روزه که غذای کمکی شما شروع شدبه اضافه قطره آهن که بمیرم برات با تمام بد مزه گیش می خوریش صدات درنمیاد  . امروز حریره بادومم به فرنی اضافه شد خداروشکرتوی غذا خوردن اصلا اذیت نمی کنی فقط 3 روز اول از مزه فرنی خوشت نیومد که یه کوچولو موز توش رنده کردم که کلی کیف کردیو خوردی.خیلی خوشحالم که با اینکه بعضی وقت ها شیر خشک می خوری بازم هنوز می میه مامانو دوست داریو شیر مامانو می خوریدوست دارم

من و بابایی خیلی دوست داریم کوچولوی مظلوم

 چقدر ممنونم از حاجی لک لک  تورو واسم آورد

امروز داشتم فکر می کردم چقدر کیف داره وقتی یکم دیگه بزرگ بشی و بهم بگی مامان و بیا بازی کنیم.........

اینم از عکسای حریره بادوم خرون لیلیا جون

نفسنفسنفس



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Amme khanoom!
21 آذر 90 10:53
نی‌نی هفتهٔ دیگه اومدیاا، فدات بشم موش موشی، قربون اون دهنت بشم من... ما همه منتظرتونیم.
mamani helena
21 آذر 90 16:04
salam azizam mobarake eshghe khale ghazat dare kam kam motenave mishe
بابایی
23 آذر 90 12:10
الاهی من قربونت برم بابااااااااایی.عمه جونم تا دو شنبه شب تخمل کنی اومدیم.