تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

لیلیای سخنگو

1390/9/21 23:18
نویسنده : خورشید
845 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی الهی قربونت برم من که اینقدر خوشگل حرف میزنی از دیشب البته دیشب که نه ٤ صبح من و مامان میتا داشتیم فیلم نگاه می کردیم توام پیش من لالا کرده بودی و با لباس من بازی می کردی (این کارو جدید یاد گرفتی من که می خوابم پیشت قلت میزنی سمت من دستتو میزاری روی سینه هام یا با صورتم بازی میکنی یا با لباسم)خلاصه داشتی بازی می کردی که یهو شروع کردی صداهای عجیب از خودت در آوردن.....

به این صورت:

حرف ی با فتحه پشت سر هم: یَ یَ یَ یَ یَ یَ یَ یَniniweblog.com

بعضی وقتام میشد یا.  یا یا یا یا یا یا یا

حرف دال با فتحه پشت سر هم: دَ دَ دَ دَ دَ دَ دَniniweblog.com

قربونت برم وقتی این حروف رو تکرار می کنی فک بالا و پایینتو مزنی روی هم وای خدا خیلی خوردنی میشی دیشب دایی فرشیدو بابا جونم از خواب بیدار شدن سخنرانی شمار و تماشا می کردن و خودزنی می کردن.

از قبلم که گیو و آ آ آ گو وووووو و آ گی و ه با کسره هِ هِ هِ هِ رو می گفتی به سختیم زبونتو تو دهنت میچرخونیو  یا لبات صدای آ دوووو رو در میاری

ای وای من که شوکه شدم.....................

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رومینا
22 آذر 90 11:16
الهیییییی چه عزیزه این فرشته کوچولوچه ناز خوابیدی رو سینه باباییت خوردنی شدی اگر با تبادل لینک موافقید به ما خبر بدید
مامان وندا
22 آذر 90 16:37
آفرین دخمل نازمی بوسمت عزیزم
AMME KHANOOM
22 آذر 90 18:00
وای خورشید! به جون مامانم دیشب خواب دیدم که لیلیا داره حرف میزنه......
بابایی
23 آذر 90 12:12
هاهاها مری جونم این اولین باره که خواب زن چپ نیست.
خاله روشا
23 آذر 90 16:24
سلام دوست جونم مرسی که به وبلاگمون سر زدین خمل طلای شما فقط چند روز از شاینای من بزرگتره یه سوال از کی غذای کمکی رو شروع کردین؟ 5 ماه که تموم شد بهش دادین؟