تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

گذر زمان

1390/11/5 12:05
نویسنده : خورشید
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

وای باورم نمیشه اینقدر زود می گذره نی منی کوچولوها تند تند بزرگ می شن و مامانا و باباهاروز به روز پیر می شن.............بعضی وقتا می گم خدایا کاشکی خسته گی و خواب ادم و از پا در نمیورد تا می شد لحضه به لحضه با هم باشیم....حتی توی خواب

تو داری تند و سریع رشد می کنی منم روز به روز بیشتر عاشقت می شم فندق کوچولو

هر روز کارای جدید یاد می گیری... کاملا منو می شناسی وای انگار همین چند روز پیش بود توی شیکمم بودی و تکون می خوردی و من ذوق می کردم.

هنوز باورم نمی شه مامان شدم 

خدایا ازت ممنونم بابات این فرشته کوچولوی مهربونی که بهم هدیه دادی امیدوارم مامان خوبی باشم ولی خودمونیماااااااااا بچه داری خیلی خیلی سخته

اینم از عکسهای 6 ماهگیه دخترکم

گل من لیلیاگل من لیلیا

تازه من دامنم دارمممممممممممممم

گلم لیلیا

مامان اجازه.............................

گلم لیلیاگلم لیلیاگلم لیلیا

 

قشنگ میرقصم؟؟؟؟

گلم لیلیا

اینم پیرهن خوشگلم مامانم عاشقشه

گلم لیلیاگلم لیلیاگل من لیلیا

اینجام موش شدم

'گل مامان

بزار ببینم شصت پام می ره تو دماغم

گل مامانگل مامانی

ووو در اخر من وسط هنر نمایی عکاسی مامان لالا می کنم اینطوری

گلم لیلیاگلم لیلیا


عاشـــــــقــــــتــــــــم فینگیلی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شیما مامان شاینا
26 دی 90 0:29
چقدر جیگر شده این دخمله!!! عجب مامان باسلیقه ای داری لیلیا جون ،خوش به حالت
بهاره مامان بردیا
26 دی 90 16:57
وای خیلی ناز شده این دخمله دوست داشتنی
amme khanoom
28 دی 90 9:01
وای لیلیا میام میخورمتااا... نی‌نی جونم از مالزی برات یه لباسی آوردم که انقده خوشگله.......با لباس ببریت هم عکس بنداز نی‌نی. خیلی‌ دوست دارم خوشگلم. مامان عصی و بابا جون و عمه بیتا و عمو سعید و پسر عمه‌ها و آتنا و من همه میبوسیمت هزار تا.
amme khanoom
28 دی 90 13:34
man kheili aasheghetaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmm!
پرگل
28 دی 90 15:30
عزیزکمممممم...نازه خاله چه ناز شدی شما...ایشالا یه وقت شما و شاینا کوشولوی من با هم همبازی شین میگم مامانه لیلیا..خورشید خانوم...میشه بهم بگی اون پیرهن خوشگله لیلیا رو از کجا گرفتی براش...من خیلی خوشم اومده...بگو برم برای شاینا هم بخرم تلفنم رو برات خصوصی میزارم..بی زحمت بهم اس کن...میبوسمت
بیتا
4 بهمن 90 22:02
الهی من فدات بشم که این مامان خورشید با تو عروسک بازی میکنه
نرگسی
4 بهمن 90 23:28
ماشاالله نی نی تون خیلی نازه.اسپند یادتون نره. واییییی چه هد خوشگلییییی
مه رخ
4 بهمن 90 23:30
واییییی چه دخملیییییییییییی چه عسلیییییی خدا حفظش کنه
غزل
17 اسفند 90 14:26
من مامان غزلم اتفاقی وبلاگ لیلیا جون رو دیدم البته خیلی هم اتفاقی نه، از وبلاگ یکی از دوستای خوبم! هزار ماشاءالله لیلیای گلتو از طرف من و غزل گلم ببوس! غزل دو سالو سه ماهه است و این عکسای لیلیا جون منو یاد اون روزهای غزلم انداخت و واقعا خیلی خیلی زود میگذره انگار همین دیروز بود که من ذوق نشستن غزلو میکردم به نحو احسن از روزها لذت ببرین خیلی زود میگذره و مطمئن باشین با این عشق و روحیه و سلیقه هیچوقت پیر نمیشین. خدا لیلیا رو واسه شما و شمارو واسه لیلیای عزیز و ناز حفظ کنه
ریحانه
20 اردیبهشت 93 19:28
سلام ماشاالله خدا حفظش کنه براتون تابچس با قرآن و صوتش آشناش کنین که ان شاالله بچه خیلی خوبی براتون بشه و همینجور فرشته و پاک بمونه برا لیلیا جون