تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

لیلیا قزی

1390/11/5 12:04
نویسنده : خورشید
1,569 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسارو مامانیم واسه مسابقه نی نی و حجاب ازم گرفته ببینید چقدر خوشمزه شدم....


بانو لیلیا

بانو لیلیاا

ین کیفم که انداختم توی دستم عمه مریم جونم برام خریده مرسی عمه جونمبانو لیلیا

راستی یه خبر مهم من امروز خودم بدون کمک مامان خورشید نشستم البته زودی خسته می شم ولی بلاخره یاد گرفتم اینم عکسش

عشقم لیلیااا

اخه مامانی چقدر بالش دور من گذاشتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

AMME KHANOOM
30 دی 90 8:48
فدات بشم لیلیا قزی...عشقم که چه ناز شدی با این چادر قزیت....
ملیسا
30 دی 90 9:34
لیلیا جونمممممم عزیز خاله قربونه خوشمزگیت برم حاج خانووووووووووم خییییییلی با حال شده مبارکه
babaiiiiii
30 دی 90 14:15
elahiiiiii k man fadayeeee to besham jezgheliiiiiiiiiiiii boooooooooooos
amme khanoom
2 بهمن 90 15:24
خاله قزی فدای اون لبهای گل گلیت بشم من. baby جون دلمون خیلی‌ تنگ شده برات....
مریم مامان آراد
3 بهمن 90 14:06
سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی. لیلیا کوشولو نشستنت مبارک
مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 1:18
(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ ! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ سلام دوست خوبم ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ خوشحـال میشم که وبم رو با قدم های سبزتون مـزین کنید ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥´¨) ¸.-´¸.-♥´¨) ¸.-♥¨) (¸.-´ (¸.-` ♥♥´¨) ♥.-´¯`-.- ♥☆(◕‿◕)♡☆•.¸¸.•´¯`•.¸¸.✿ *`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♡ ♡ ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤
مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 1:19
عزیزم با اجازه لینکت کردم اگر دوست داشتی ما رو هم لینک کن
منا مامان الینا
4 بهمن 90 1:25
وای خدای من من عاشق این دخمله شدم خدا حفظش کنه واستون حتما واسش اسفند دود کن مامانیش
مامان بیتا
4 بهمن 90 11:48
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
مامان دینا جون
4 بهمن 90 18:50
به به چه نی نی خوشگلی.حتما اول میشی عزیزم.خوشحال میشم به وبلاگ دینا هم سری بزنین و لینکش کنین.با اجازتون لینکتون میکنم.
بیتا
4 بهمن 90 22:04
عزیز دلی والا قربون روسری سر کردنت بشم من خاله قزی
مامان وندا
5 بهمن 90 14:49
تو همه ی پستاش خوردنیه این خاله قزی،مامانی لباس خیلی بهش میادا حتما اسفند بدود واسش
مریم
5 بهمن 90 16:54
خورشید عزیز سپاسگزارم که از سایت ما دیدن فرمودید و بابت داشتن این فرشته ناز و بی نظیر بهتون تبریک میگم.
ببوسیدش و براش اسفند دود کنین خیلی نازه هزار ماشالله.
راستی ممنون که لینکمون کردین و عذر میخوام چون ما امکان لینک کردن نداریم.

راستی چیزی لازم نداشتین برای این فرشته ناز؟

مریم جون هر چی لازم داشتم بهت میگم عزیزم فعلا تا عید نه خانومییی
سپیده
5 بهمن 90 19:19
سلام خیلی جیگره فاصله ی سنی من با لیلیا6 روزه من 8 تیرم به وبلاگم برین خیلی خوشحال میشم
خاله هدي ياسمين زهرا
6 بهمن 90 8:11
چه نازه دخمله! احتمالا ارتباطي با شاهزاده هاي قجري نداره؟ فيگور عكس گرفتنشو ميگم خانم خانما


مرسی خاله هدی جون
چرا فکر کنم تو خواب میشه همسر ناصرالدین شاه قاجار
مامان آيلا
6 بهمن 90 9:15
سلام حاج خانوم کوچولو چه با مزه شدی
زهره(مامان نازنین زهرا)
6 بهمن 90 16:51
سلام. چه دختر ماشالله ماشالله خوشکلی دارید .جه روسریبهش بیاد بخصوص اونجا که لم داده روی مبل خیلی بامزه شده.خدا واستون هزار سال نگهش داره. خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک کنم. اگه موافقید خبرم کنید.
مامان رها
8 بهمن 90 10:08
وای وای حاج خانم کوچولو چه ناز شدی خاله جون به ما هم سر بزن منتظرت می مونیم عسیسم
نجمه
8 بهمن 90 19:38
ای جونم لیلیا خاله خیلی خوشمزه شدی با این حجابتا عزیزم از طرف من به مامانت بگو که صفحه شما رو لینک کردم و ازشون تشکر کن که به فکر آوای ما بودن خداروشکر آوا خوب شده بوس برا خودت و مامان گلت
الينا گلينا
9 بهمن 90 10:41
چقدر بانمكي بچه
مامان رها
9 بهمن 90 16:36
ممنون که به ما سر زدید بازم بیابن خوشحال میشیم: لیلیا رو ببوسییییییییییییییییییییییدX
متین مامی ایلیا
9 بهمن 90 18:29
قربونت برم که اینقدر جیگر شدی جوجو کوچولو
خاله شیما
9 بهمن 90 19:06
وای که چقدر این شیطنت توی چشماتو دوست دارم ماشالا عزیزم ایشالا همیشه خانواده خوشبختتون کنارهم شاد و سالم باشه
مهسا
10 بهمن 90 21:08
سلام خوبين ني ني نازتون خوبه؟ من بلدم پوستر درست كنم اگه دوست داشتين بهم سر بزنين قيمت توافقي خيلي هم ارزون حساب ميكم نمونه كارهامو هم ميتونين ببينين به هرحال اگه نخواستين هم حتما بياين پيشم خيلي مواظب نيني خوشملتون باشين
مهسا مامان مرسانا
12 بهمن 90 12:32
من آپم بدو بیا دیگه
مامان شايان و پرنيا
13 بهمن 90 14:48
قربون ليليا قزي بانمکم برم من
مامان آرینا
7 فروردین 91 22:50
وای ننه نقلی. چه نا ناز شدی