تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

lilia my little angel

منم دوست دارم با از اینا که شما باهاش حرف میزنید حرف بزنم مامان

1390/10/28 16:26
نویسنده : خورشید
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

اخه شما ادم بزرگا چی می گید همش یه چیزی میزارید دم گوشتون یه عالمه حرف میزنید میخندین غیبت می کنید منه نی نی کوچولو رو ول می کنید به حال خودم همش جیغ بزنم بعدم می گید ای بچه چه قدر جیغ میزنی خوب بابا جون منم میخوام ببینم تو این  چی چیه اخه و امروز در یک اقدام موفق آمیز تونستم ازینارو(تلفن) از دست مامان خورشید بگیرم

اینم شرح تصویری ماجرا ......................

بدش مامان ببینم چی توشه؟؟؟واستا الان میگیرمت...........

مکالمه لیلیا

ها ها بلاخره گرفتمت..................

مکالمه لیلیا

خوب بزار ببینم اول چه مزه ایهههههه؟؟؟؟

مکالمه لیلیا

اااااا داره از یه جاییش صدا میاد ................

مکالمه لیلیا

اااااااااااااااا صدای باباجونه که میشناسمش...........

مکالمه لیلیا

مامان میتا چی می گه این باباجون؟؟؟؟؟

مکالمه لیلیا

اااااااااااااااای وای چی داری می گی بابا جون گوشم رفت....

مکالمه لیلیا

اااااااااااا بابا جون یکمی یواش تر گوشام درد گرفت هی می گی قلبونت برم قلبونت برم اصلا نخواستیم بابا جون......... از ایناتون ماله خودتون اسباب بازیام هم خوشگلترن هم خوشمزه تر تازا گوشمم درد نمیارن...........

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

amme khanoom
28 دی 90 16:59
ba manam paye telefon harf bzannnnn.....
AMME KHANOOM
28 دی 90 20:03
وای خورشید جونم....ما اینجا ضعف رفتیم برای این baby...... آخه من دلم براش تنگ شده به خدا..... ببین جیگر چه ذوقی کرد وقتی‌ تلفنو گرفتا! من فدای اون ذوق کردنت بشم عشقم.
mahnaz
29 دی 90 19:37
salam azizam toonesti baram aks befresti?
مامان رومینا
4 بهمن 90 12:00
عکسا خیلی ناز شدنبچه ها علاقه خاصی به وسایل الکترونیکی دارندخملیتونم خیلی نانازه ماشالا
متین مامی ایلیا
8 بهمن 90 13:43
ای جانم عزییییییییییییییییییییییییییییییزم ماشالا خیلی نازه این شاهزاده کوچولو با اجازه لینکتون کردم، خوشحال میشم شمام مارو لینک کنید و بهمون سر بزنید
گلاره
8 بهمن 90 14:07
ای جونمممم چه دخمت نازی داریییی
شادي
23 بهمن 90 14:44
عزيز دلم... چه لباي نازي داري تو