تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

lilia my little angel

حالا می فهمم دوست داشتن یعنی چی......

1390/12/10 20:48
نویسنده : خورشید
1,401 بازدید
اشتراک گذاری

دوست داشتن یعنی تو , تو که مثل گل پاکی تو  که مثل گل زیبایی قلبت مثل ایینه صافه صافه همه محبتت از ته دله خنده هات از عمق وجودتت معصومیتت کودکانت اتیشم میزنه هرگز نمیتونم فکر کنم که 1 ثانیه ازم جدا بشی وقتی بغلت می کنم قشنگترین حس دنیارو دارم وقتی تو چشمات نگاه می کنم محو ساذگی و پاکیت می شم

فرشته کوچولئ دوستت دارم حالا می فهمم دوست دارم یعنی چی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

amme khanoom
11 اسفند 90 12:06
manam lilia mikhaaaammmm
amme khanoom
14 اسفند 90 10:27
aks mikhaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
پارســــــــــــــــا
14 اسفند 90 20:45
ایشالله همیشه زنده باشه ز طرف پارسا برای دوست جونش لیلیا پارسا هم خیلی دوست داره
عسل و غزل
16 اسفند 90 21:18
────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) _ ──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) باهات موافقم
amme khanoom
17 اسفند 90 11:24
۸ ماهگیت مبارک نی‌نی جونم.