تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

lilia my little angel

8ماهگیت مبارک

1390/12/18 10:46
نویسنده : خورشید
756 بازدید
اشتراک گذاری

ماهه شدی بلا شدی شیطون شدی عزیز دل مامان شدی

قربون اون دست زدنت بشم

قربون اون حرفهای تیکه تیکه ای که میزنی بشم دد هم با کشره هم با فتحه ف وپ و واوهم با کسره هم با فتحه.....خدایاشکرت

قربونت برم که اینقدر بلا شدی که تا پوشکتو می بندم تو چشمام زل می زنیو چسباشو باز می کنی بعدشم میخندی.

قربونت برم که عاشقه تبلیغای تلویزیونی تا اگهی یا شروع میشه فقط زل میزنی به TV و به هیچکس محل نمی زاری.

قربونت برم که عاشق آیفونی تا زنگ می زنن مونیتور آیفونو نگاه می کنی و ذوق می کنی.منتظری تا یکی از در بیاد تو.

قربونت برم که عاشق تلفن و موبایل و کنترل تلوزیونی وقتی میگیری دستت میزاریشون دم گوشت فدات بشم من.

قربونت برم که نون پنیر می خوری کته می خوری سوپ می خوری و.....

قربونت برم که عاشق بیرون رفتنی هر کی از در میره بیرون وای جیغ می کشی که منم ببرید.

قربونت برم که وقتی از خواب پا میشی فقط می خندی و واسه خودت توی تختت بازی می کنی.

قربونت برم که اینقدر خانومی اصلا غریبی و بد اخلاقی تو ذاتت نیست.

قربونت برم که شبا راحت توی تختت می خوابیو مامان و اذیت نمی کنی.

قربونت برم که کم کم دیگه سینه خیز میری.

قربونت برم که وقتی بهت می گه بوس بده لباتو باز می کنی.

قربونت برم که عاشق لپ تاب و اهنگای توشی و دوست داری دستای کوچولوتو بکوبی روی دکمه های کیبورد.

قربونت برم که عاشق عکسا و عروسکای کوچولوی روی یخچالی می خوای همشونو بکنی.مخصوصا عکس خودتو که مامان میتا زده روی یخچال.

قربونت برم که عاشق پنجره ای دوست داری از پشت شیشه بیرون و نگاه کنی.

قربونت برم که نا نای می کنی وقتی می گم نا نای نای انگشتاتو باز و بسته می کنی.

قربونت برم که کلمه با با و ما ما رو می گی.

قربونت برم که همش بلند بلند می خندی مخصوصا واسه مامان میتا و بابا متین و بابا جون.

تو بی نظیری  تو تمام هستی و وجود منی ای خدا به من توانایی بده که از این فرشته کوچولو خیلی خوب مراقبت کنم ...........خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت.

قد:70

وزن:7800

لیلیا دوست دارماینم از عکس لیلیا کوچولو توی 8 ماهگی

 

گلم لیلیاگلم لیلیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رومینا
17 اسفند 90 22:56
8ماهگیت مبارک فرشته کوشولو.ایشالا همیشه سالم باشی و لبت حندون
عسل و غزل
18 اسفند 90 13:53
--- -------.----. ------ _.'__ ---`. --.--(#)(#)----/## .' @------------/### :------------,--##### --`-..__.-'_.--###/ --------`;_:-- ---`"' -------.'"""""`. -----/, ------- , ----//--------- ----`-.______.-' --- ___`. | .´'___ -(______|______) ســــــــــــــــــــلام من آپ كردم . منتظرم
عسل و غزل
18 اسفند 90 13:54
دخمل کوچولوی من 8 ماهگیت مبارک چقده شیطون بلا شدی
بیتا
19 اسفند 90 22:37
اخ که الهی من قربون قدت بشم.این مامانت انقدر تعریف می کنه که من ضعف کردم.نفس.جیگر
خاله نجمه مامان آوا
23 اسفند 90 11:50
لیلیا جونم خیلی ماه هستی گلم زود بزرگ شو و همدم و همراه مامانی باش آخه مامان خیلییییییییییییییی شمارو دوست دارم
مهسا مامان مرسانا
23 اسفند 90 13:43
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
متین مامی ایلیا
24 اسفند 90 15:57
از نوروز می آموزیم که هیچ وقت کسی را نا امید نکنیم شاید امید تنها دارایی اش باشد. پیشا پیش نوروزتان مبارک باد . . .
مامان وندا
27 اسفند 90 0:34
الهییییییییی ،مامانی یکی یکی ما که از ذوق غش کردیم،عزیز دلم خیلی دوست دارم لیلیای دوست داشتنی
پارســـــــــــــــا
29 اسفند 90 11:33
8ماهگیت مبارک عزیزم با کلی تاخیر ایشالله همیشه زنده باشی کنار مامانی و بابایی عزیزم همیشه خندان باشی عزیز دلم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی
مامان رومینا
1 فروردین 91 11:11
سال نو مبارک.امیدوارم نوروزی که پیش رو دارید آغاز روزی باشد که آرزو دارید
مامان رادمهر
7 فروردین 91 12:39
سلام سال نو مبارک منم امیدوارم که همه سال خوبی داشته باشن همینطور شما ، دختر خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه . به ما هم سر بزنین.