تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

lilia my little angel

عشقم همیشه کنارم باش

1391/1/9 14:16
نویسنده : خورشید
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقت ها دلم خیلی می گیره خیلی

چند وقت خیلی حساس شدم از همه چیز ناراحت می شم

بعضی وقت ها که از تو بغلم می ری فکر می کنم دوستم نداری

وقتایی که غذا تو نمی خوری خیلی ناراحت می شم

تروخدا همیشه همینطوری مهربون و خانم و مظلوم باش

نگرانم

اخه اون دندونای کوئچولوت نمی خوان در بیان همش اذیتت می کنن

جالبه وقتی مامان میتا رو می بینی بال بال میزنی و می پری تو بغلش همشم می گی ماما ماما نکنه فکر می کنی مامان جون مامانته ناقلا.؟؟؟؟

موقع خواب حتما باید پتو خرسی که عروسک خرس داره رو بغل کنی وگرنه خوابت نمیبره جدیدا همش پتو رو می کشی رو چشمات تا من برش می دارم قر می زنی و ناراحت می شی ....اخه مادر من نفست می گیره اون زیر همش هم در حال دالی موشه کردنی هرچی می گیری دستت اول میزاری در گوشت باهاش الو می کنی بعدم میزاریش جلوی چشمای گردالیت دالی می کنی.

عاشقه موبایل باباجونی خصوصا وقتی زنگ میزنه .

تمام عروسک تزیینیای یخچال مامان میتا رو داغون کردی عاشقه در یخچالی به خاطر عروسک کوچولوهای روش البته الا همشون داغون شدن از دست شما..................ههههههههههههههه


عروسکم تو هر کاری کنی من عاشقتم.

راستی اینم بگم یاد گرفتی الکی سرفه می کنی بعدشم می خندی فدات بشم من الهی خیلی بلا شدی یه سری صداهارم وقتی من در میارم توام باهام تکرار می کنی یعنی انگار من می گم تو جواب میدی.البته ناگفته نماند که اول من این صذاهارو از تو یاد گرفتم حالا با همین زبون با هم حرف می زنیم واییی خیلی کیف میده.مخصوصا موقع خواب کلی با هم درد دو دل می کنیم به زبون نی نی یییییییی

دوست دارم ملوسکم.

اینم از ژست گرفتنت وقتی لختت می کنم وای قربون او دستات بشم که همش میی خوای خودتو لوس کنی می گیری بالای سرت نفس.

موش موشک

عروسکم با پتو خرسیش

موش موشکموش موشک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سما
9 فروردین 91 15:14
قربون ليليا زرنگم بشم من عاشششششششششششششقتم خيلى نازى،خيلى شيرينى
amme khanoom
9 فروردین 91 15:18
hamoonjoori ke to asheghe mamaneti va matin asheghe mamaneshe, in nini ham asheghe toe...ma hamamoon maman zalil hastim, in bache double maman zalileh. miboosamet aroos khoshgeleh, delam ham barat kheili tang shode.
اتنا مامان روشا
30 مهر 91 9:29
کامل وبلاگتون رو دیدم . خدا لیلیا جون رو براتون نگه داره.