تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

lilia my little angel

این روزها......

1391/1/8 13:14
نویسنده : خورشید
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا خیلی خوشحالم

لیلیا این روزاخیلی شیرین شدی. هر روز یه کار جدید می کنی و کلمه های جدید می گی یاد گرفتی فوت می کنی همش می گی پ پ با فتحه.پشت هم می گی نه نه نه نه خودتو لوس می کنی همش دلبری می کنی.

دیگه دارم بزرگ شدنتو احساس می کنم و لذت می برم روز به روز بیشتر بهت وابسته می شم تازه دارم مامان می شم دلم  می خواد حرف بزنی و منم برات قش کنم.

خدایا این لذت زیبا رو به همه هدیه کن.

عاشق اون دستای کوچولوتم که وقتی بهت می گم دست بزن چلپ چلپ می کوبیشون بهم.

عاشق اون درک و فهم تو و اون لوس لوسی شدناتم تا دستمو می کوبم رو پام می گم لیلیا سرتو بزار اینجا خم می شی و سرتو می زاری کلی خودتو لوس می کنی منم ضعف می کنم.

مامان میتا و بابا جون که واست می میرین.

عاشقتم که صدای اردک اسباب بازیتو یاد گرفتی همش صدای اردک در میاری جوجه من.

عاشقتم که موش می شی و لباتو غنچه می کنی.

خدایا دوست دارم که دوستم داریو این فرشترو بهم هدیه کردی....

اینم عکس موش موشی شدن لیلیا

موش موشی

موش موشی

اینم اون موقعی که می گم سرتو بزار اینجا ....توام لوس می شی واسمون

موش موشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
7 فروردین 91 22:55
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
amme khanoom
8 فروردین 91 12:10
عاشقتم جوجه خوشگله...فدای همه کارات بشم من ایشالأ. دلم برات ضعف میره...خورشید جونم مرسی‌ از update